Regio Gooi en Vechtstreek

Projectmedewerker maatwerk

Regio Gooi en Vechtstreek

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

De afdeling Inkoop en Contractbeheer speelt een cruciale rol binnen onze organisatie, waarbij wij de verbindende schakel vormen tussen de gemeentelijke zorgbehoeften en de zorgaanbieders in de regio. Ons doel is om contracten te beheren die niet alleen de juiste zorg garanderen, maar ook bijdragen aan een efficiënte en effectieve uitvoering van het sociaal beleid.

Met een team van gedreven professionals zorgen we ervoor dat contracten altijd up-to-date zijn, dat de kwaliteit van zorg bewaakt wordt en dat we blijven zoeken naar verbeteringen in zowel processen als samenwerking. We werken nauw samen met gemeenten, aanbieders en andere betrokkenen om de juiste afspraken te maken en te zorgen voor een zorgaanbod dat aansluit bij de actuele behoeften in onze regio. Dit betekent dat we voortdurend bezig zijn met het optimaliseren van contracten, het initiëren van nieuwe inkooptrajecten en het analyseren van prestaties en cijfers om zo beleidsadviezen te ontwikkelen die de zorg verder verbeteren.

Opdracht
Bij ons staat de mens altijd centraal en als projectmedewerker maatwerk ben jij een belangrijke schakel tot het bieden van de juiste ondersteuning voor jongeren in onze regio. Je bent de verbindende factor tussen zorgaanbieders, gemeenten en andere betrokken partijen en zorgt ervoor dat contracten niet alleen op  papier goed geregeld zijn, maar ook daadwerkelijk de zorg leveren die jongeren verdienen. Afgelopen jaren zijn er om diverse redenen door gemeenten lokaal steeds meer overeenkomsten gesloten, naast de regionale overeenkomsten. Gemeenten hebben echter de wens uitgesproken om het afsluiten van lokale maatwerkafspraken te minimaliseren en de bestaande lokale contracten voor maatwerkvoorzieningen waar mogelijk onder te brengen bij de Regio.
Per 1 mei 2025 worden de gemeentelijke maatwerkovereenkomsten stapsgewijs overgedragen naar de afdeling Inkoop en Contractbeheer. Per 1 januari 2026 zijn alle gemeentelijke maatwerkovereenkomsten overgedragen. De over te nemen maatwerkovereenkomsten zijn voornamelijk gericht op jeugd. Je bent onderdeel van een team van drie personen die de zorg dragen voor een soepele overgang van gemeentelijke maatwerk naar een regionale overeenkomst. De Projectmedewerker maatwerk ondersteunt de Projectleider bij de voortgang en uitvoering van het project in de gaten. De Projectmedewerker weet precies in welke fase het project zich bevindt, bewaakt scherp de deadlines en houdt  inkoopprocessen strak in de gaten, zodat alles volgens planning verloopt. Je verzamelt en analyseert zorgvuldig de benodigde gegevens voor het sluiten van overeenkomsten.  

Competenties
Jij hebt ervaring in contractbeheer en voelt je als een vis in het water in het sociaal domein. Je kunt zowel analytisch als praktisch denken, en je werkt graag samen om het beste resultaat te bereiken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.  

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: Ma t/m vrijdag. 

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectmedewerker binnen het sociaal domein;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare kennis van relevante wet- en regelgeving van het sociaal domein;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het werken met Teams; PowerBi; Office 365 en Sharepoint;
  • Aantoonbare werkervaring met inkoopprocessen.
  • Aantoonbare afgeronde opleiding bedrijfskunde op minimaal hbo bachelor niveau;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
02 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox