Provincie Utrecht

Projectmedewerker Agenda Vitaal Platteland

Provincie Utrecht

De opdracht­omschrijving

Wij zoeken een flexibele, enthousiaste en daadkrachtige projectmedewerker die het leuk vindt om samen te werken in complexe gebiedsprojecten en programma’s. Je gaat onderdeel uitmaken van een groot en betrokken programmateam dat werkt aan de Agenda Vitaal Platteland.

Wie zijn wij
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Vanuit het domein Landelijke Leefomgeving (LLO) dragen we bij aan een aantrekkelijk, vitaal landelijk gebied en een schoon en robuust bodem- en grondwatersysteem. Onze kerntaken zijn natuur (inclusief groene vergunningverlening), landbouw, water en bodem(-sanering). Samen met onze partners binnen én buiten de organisatie werken we aan een sterke verbinding tussen de natuur, de mensen en maatschappij, een duurzame landbouw en een robuust Natuurnetwerk. We versterken de leefbaarheid van het landelijk gebied door uit te gaan van de kracht van een gebied, en lokale initiatieven te ondersteunen. We zorgen vanuit onze teams met waterschappen en drinkwaterbedrijven voor o.a. waterveiligheid, aanpak droogtebestrijding en drinkwatervoorziening. En we geven uitvoering aan programma’s zoals Klimaatadaptatie, Bodemdaling en Agenda Vitaal Platteland.

Wat ga je doen
In zijn algemeenheid ben je als projectmedewerker inzetbaar op de grotere en complexere projecten en programma’s in onze organisatie. Daarin lever je inhoudelijke bijdragen en denk je mee of draag je bij aan het op orde hebben van de financiën, planning, communicatie, risicobeheersing en administratie. Je bent daarbij de oren en ogen van de projectleider.  
De Agenda Vitaal Platteland is het investeringsprogramma van de provincie Utrecht voor het landelijk gebied. AVP zorgt voor een nóg aantrekkelijker landelijk gebied in de provincie. Dit doen we bijvoorbeeld door nieuwe natuurgebieden aan te leggen, de landbouwstructuur te verbeteren, wandel- en fietsroutes te realiseren en cultureel erfgoed beleefbaar te maken. We doen dit op een integrale, gebiedsgerichte manier.  

Het AVP-team 
Het AVP-team zorgt ervoor dat het programma goed loopt. Het team zorgt voor de uitvoering van projecten op een integrale en efficiënte wijze, in overeenstemming met de kaders van de provincie. Enthousiasme en creativiteit zijn twee kernbegrippen voor de medewerkers van het AVP-team. Per project is er een projectteam, waar je als projectmedewerker deel van uitmaakt. Binnen deze teams ondersteun je de projectleider.  

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:  * Planningen maken;  * Voortgang/acties bewaken;  * Agendabeheer en administratie bijhouden;  * Archivering en NAW-bestanden beheren;  * Beheren van de projectteamsite;  * Organiseren en het ondersteunen van (bestuurlijke) bijeenkomsten;  * Overleggen bijwonen + verslaggeving;   * Ondersteunen bij interne (o.a. financiële) bedrijfsprocessen.  

|

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Eis 5 De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in het werken in een projectenomgeving; Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (smart) bij welke opdrachtgever de werkervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke onderbouwing van de eis Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande wordt de aanbieding terzijde gelegd.
  • Eis 4 De aangeboden kandidaat heeft een afgeronde opleiding afgerond op minimaal MBO-4 niveau. Toelichting: Deze afgeronde en erkende opleiding moet duidelijk zijn benoemd in het cv van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding waar deze is gevolgd, of deze is afgerond en wanneer het diploma is behaald. Bij het niet benoemen van bovenstaande wordt de aanbieding terzijde gelegd.

De Wensen

  • Fase 2. Mondelinge ronde: beoordeling prijs en kwaliteit Prijs maximaal 300 punten en Kwaliteit maximaal 700 punten Indien in het interview de kandidaat 300 punten of minder behaald, behoudt de provincie Utrecht zich het recht om niet te gunnen. A. Persoonlijke eigenschappen 300/200/100/0 Persoonlijke eigenschap 1 De aangeboden kandidaat is ondernemend en resultaatgericht. Persoonlijke eigenschap 2 De aangeboden kandidaat is dienstverlenend. Persoonlijke eigenschap 3 De kandidaat vindt vragen waar deze geen ervaring mee heeft niet spannend en is oplossingsgericht. Laat zich niet door tegenslag uit het veld slaan. Persoonlijke eigenschap 4 De aangeboden kandidaat is samenwerkingsgericht en maakt makkelijk contact. Persoonlijke eigenschap 5 De aangeboden kandidaat heeft een hands-on mentaliteit. B. Vaardigheden 200/100/50/0 Vaardigheden 1 De aangeboden kandidaat heeft de competentie om van nog niet eerder gebruikt IT programma's zich de werking snel eigen maken. Vaardigheden 2 De aangeboden kandidaat is communicatief vaardig C. Kennis 200/100/50/0 Kennis 1 De aangeboden kandidaat is bekend met de principes van projectmatig werken en projectmatig creëren.
  • Shortlistcriterium 3 De aangeboden kandidaat heeft meer dan 3 jaar ervaring met Office- en financiële systemen. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van dit shortlistcriterium bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (specifiek) hoe en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke en specifieke inhoudelijke onderbouwing van het shortlistcriterium. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifeerbaar is voor de provincie worden 0 punten toegekend
  • Shortlistcriterium 2 De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met het werken binnen een overheidsorganisatie. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van dit shortlistcriterium bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (specifiek) hoe en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke en specifieke inhoudelijke onderbouwing van het shortlistcriterium. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifeerbaar is voor de provincie worden 0 punten toegekend
  • Shortlistcriterium 1 De aangeboden kandidaat heeft in een projectomgeving als projectmedewerker ervaring met met: a. financiën, b.plannen, c.organiseren d. en notuleren Toelichting: Benoem in het cv het nummer van dit shortlistcriterium bij de passende werkervaring. Benoem duidelijk (specifiek) bij welke opdrachtgever de werkervaring van het gevraagde is opgedaan. Zorg voor een duidelijke onderbouwing van het shortlistcriterium. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor de provincie worden 0 punten toegekend.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox