De opdracht

Eisen en Wensen

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

Eisen
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo opleiding
  • Afgeronde opleiding is op het gebied van Marketing, Bedrijfskunde of Commerciële economie
  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis en ervaring met klantbediening en klantcontactkanalen, waaronder chat en chatbot
  • Kandidaat heeft kennis en ervaring met videochat in een omnichannel omgeving
  • Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het leiden (en meewerken) van chatbot- en voice projecten op medior tot senior niveau
  • Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring in stakeholdermanagement met Klantenservice, Advies, Online, IT en Marketing
  • Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het leiden van projecten in complexe organisaties
  • Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met inrichten en regisseren van contactkanalen (digitaal, call, mail, chat, etc.)
  • Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het neerzetten van nieuwe dienstverlening en doorontwikkelen en verbeteren van bestaande dienstverlening
  • Kandidaat is flexibel in de inzet vanwege de diensten van het team, en ook flexibel qua locatie (ons team werkt op meerdere locaties)
Wensen
  • Kandidaat heeft kennis en certificering van Agile/Lean
  • Kandidaat heeft ervaring met werken bij vergelijkbare overheidsorganisaties
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In welke mate sluit de kennis van de kandidaat aan op de opdracht? In welke mate sluit de ervaring van de kandidaat aan op de opdracht? In welke mate sluiten de competenties van de kandidaat aan op de opdracht?

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox