Omgevingsdienst Groningen

Projectleider vernieuwing gebouw

Omgevingsdienst Groningen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Omgevingsdienst Groningen verzorgt de uitvoering van vergunningverlening- , toezicht- en handhavingstaken op het gebied van milieu, bouwen en wonen in opdracht van de Groninger gemeenten en de provincie Groningen. Waar het gaat om de veiligheid rondom risicovolle bedrijven zoals de grote chemiebedrijven, is de Omgevingsdienst eindverantwoordelijk voor de vergunningverlening en toezicht en handhaving in Noord-Nederland (Drenthe, Friesland en Groningen).

Opdracht
De ODG is sinds de start van de dienst gehuisvest in Veendam, aan de Lloydsweg 17. Het pand is gehuurd. Het kantoor is bij de start geschikt gemaakt (was een voormalig transportbedrijf) voor de uitvoering van het werk van de ODG. Concreet zijn er kantoortuinen gemaakt, is de kantine gerenoveerd (met keuken, waar beperkt gebruik van wordt gemaakt) en zijn er gedurende de looptijd extra toiletten gemaakt. Er werken ca. 250 medewerkers bij de ODG.

Het uitgangspunt bij de ODG is dat er hybride wordt gewerkt. Dat wil zeggen dat er zowel thuis als op kantoor wordt gewerkt. De gedachte is dat men voor samenkomst en ontmoeting naar kantoor komt, waarbij vanuit dat oogpunt men ongeveer twee dagen per week op kantoor is.

Het kantoor is deels aangepast aan deze nieuwe werksituatie door het plaatsen van belcellen, installatie van techniek om hybride vergaderen mogelijk te maken.

Nu we met de verhuurder overeen zijn gekomen om voor langere periode (10 jaren) in het pand te blijven huisvesten, wil de ODG graag een aantal vernieuwingen doorvoeren. De afgelopen 10 jaar is dit minimaal gebeurd.

Taken
Zoals hierboven aangegeven ligt er een grote verbouwingsopgave in het pand van de ODG. We zoeken een projectleider dit kan coördineren en concreet het volgende gaat doen:

  • Opstellen van een realistisch plan van aanpak, inclusief tijdspad, investeringsvoorstellen en benodigde overige middelen.
  • Zorg dragen voor uitvoering van de projecten, met inachtneming van het gebruik van kantoor gedurende die tijd
  • Zorg dragen voor nodige aanbestedingen
  • Je bent verantwoordelijk voor de diverse contacten en contracten met partijen
  • Je bewaakt de kwaliteit van de afspraken en vernieuwingen en stuurt en monitort de afspraken;
  • Je communiceert met je opdrachtgever;
  • Je werkt samen met een interieurontwerper, die de ODG aan zich verbonden heeft om de huisstijl te bewaken

Competenties

  • Leiderschap;
  • Communicatief;
  • Verbindend;
  • Secuur;
  • Hands-on.

 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van renovatie en kantoor vernieuwing;
  • Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig opstellen van plan van aanpak voor de herinrichting van een kantoor (noem hiervan minimaal 1 duidelijk voorbeeld);
  • Aantoonbare werkervaring met het uitzetten van aanbestedingen;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van renovatie en kantoor vernieuwing;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het zelfstandig opstellen van plan van aanpak voor de herinrichting van een kantoor (noem hiervan minimaal 1 duidelijk voorbeeld);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het uitzetten van aanbestedingen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox