Gemeente Amersfoort
max €95 per uur
Utrecht
30 uur per week
01 oktober 2024
30 september 2025
Amersfoort is een stad die zich in hoog tempo ontwikkelt, vol projecten en initiatieven. Onze stad groeit hard en dat proberen we zo duurzaam mogelijk te doen. Met een compacte organisatie zet Gemeente Amersfoort zich daarvoor in. De komende jaren worden 66 gemeentelijke gebouwen verduurzaamd. Voorbeelden van deze gemeentelijke gebouwen zijn multifunctionele accommodaties, welzijnsgebouwen, sporthallen en gymzalen en monumentale panden. Het doel is dat deze gebouwen in 2030 CO2-neutraal zijn.
Een intern projectteam is verantwoordelijk voor het realiseren van de beoogde energiebesparing.
Het projectteam verduurzaming vastgoed bestaat o.m. uit een projectmanager, projectleider, adviseur verduurzaming vastgoed, toezichthouder en vastgoedbeheerder en maakt deel van team vastgoedontwikkeling en beheer binnen de afdeling programma's en projecten.
Het projectteam bepaalt samen met reeds geselecteerde aannemers per gebouw met welke maatregelen het doel het beste bereikt kan worden en wat de beste oplossing binnen het beschikbare budget is.
Onderbouwing en verantwoording van gemaakte keuzes door het verzamelen van informatie en het verwerken in besluitvorming maken deel uit van jouw werk. Na realisatie van de verduurzaming monitoren we het energieverbruik.
Jij werkt onder directe aansturing en verantwoordelijkheid van de projectmanager.
Hoofdtaken zijn:
- Deelnemen aan bouwvergaderingen en overleggen projectteam
- Notuleren besluiten, actiepunten, bewaken uitvoering.
- Verantwoordelijk voor contractbeheer
- Ondersteunen van projectteam verduurzaming en collega’s bij vastgoedbeheer
- Het verzamelen en verwerken van zowel financiele als energieprestaties
We zoeken een interne projectleider.
Je hebt een bouwkundige opleiding aangevuld met een paar jaar werkervaring (dus geen starter). Hij of zij gaat de projectmanager administratief en adviserend ondersteunen bij contractmanagement en begeleidt zelfstandig (kleine) projecten in bouwteams in samenwerking met de betreffende aannemer.
Dit is een interne functie waar met name in de voorbereidingsfase ook administratieve vaardigheden verwacht worden. Deze rol van projectleider is een uitbreiding van het reeds bestaande team.
Gesprekken zullen plaatsvinden in week 36 (di 3, of wo 4 september)
Fysieke aanwezigheid gewenst
Werkdagen/-uren (24-30) in overleg te bepalen. Aanwezigheid op dinsdagen en donderdagen minimaal gewenst, verder in overleg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox