Gemeente Heerenveen
max €125 per uur
Friesland
24 uur per week
01 augustus 2025
28 februari 2026
Doel van de opdracht
Als projectleider draag je de verantwoordelijkheid voor het aansturen en realiseren van het optimalisatieproces. Je zorgt voor samenhang tussen de deelopdrachten en bewaakt voortgang, kwaliteit en betrokkenheid van alle relevante stakeholders binnen de gemeentelijke organisatie, het college van burgemeester en wethouders, de auditcommissie en de gemeenteraad.
Verantwoordelijkheden
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 augustus 2025 tot en met 28 februari 2026 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken staan gepland op 29 juli. Wij vragen je daarmee rekening te houden.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox