Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

Projectleider/ -medewerker

Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring (minimaal 2 jaar) als projectmedewerker en/of projectleider op het gebied van informatiemanagement.
  • We zoeken voor deze opdracht twee kandidaten. Dit kan van hetzelfde of van verschillende bureaus zijn. De kandida(at)(en) is/zijn inzetbaar vanaf 1 december 2021 tot en met 30 november 2022 voor 26-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd (4 x 6 maanden). De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op 1 november 2021. We vragen hier rekening mee te houden.

De Wensen

  • Inhoud van motivatiebrief sluit aan bij het team en de organisatie.
  • Op de hoogte van relevante ontwikkelingen (blijkt uit motivatie kandidaat).
  • Zelfstandig (initiatiefrijk) (blijkt uit motivatie kandidaat).
  • Een relevante opleiding behaald.
  • Werkervaring binnen een gemeente (kent de processen/procedures).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten