Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

Projectleider Klantportaal Zaaksysteem

Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

De opdracht­omschrijving

Voor de gemeenten Tiel, Culemborg en West-Betuwe willen we een klantenportal voor ons zaaksysteem Djuma realiseren. In dit klantportaal kunnen inwoners, organisaties en bedrijven. Zij kunnen hierin de stand van zaken met betrekking tot hun zaak volgen, documenten uploaden in hun zaak en communiceren met de betreffende ambtenaar.  Wij zoeken een expert voor het technisch inrichten, testen en opleveren van het klantenportaal met bijbehorend pilot-proces per gemeente. Daarnaast zorg je voor de DigiD aansluitingen met de daarbij horende audits. Je vervult een dubbele rol. Als projectleider zorg je voor de totstandkoming van een projectplan en -planning, richt je de projectorganisatie in die je functioneel aanstuurt, beheer je het budget en rapporteer je periodiek de voortgang van het project. Als expert ben je jouw kennis en know-how in als het gaat om het inrichten en opleveren van een klantportaal binnen een zaaksysteem. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare ervaring met het inrichten van een klantportaal in een zaaksysteemHandmatig toegevoegd
  • Aantoonbare ervaring als projectleider met een methodische aanpakHandmatig toegevoegd
  • Ervaring met Djuma zaaksysteemHandmatig toegevoegd

De Wensen

  • Tijdens een verificatiegesprek worden getoetst op; Voornoemde criteria, de competenties en advies- en communicatievaardigheden worden getoetst in een met de kandidaat te voeren gesprek.Handmatig toegevoegd

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox