gemeente Delft

Projectleider Kinderopvangtoeslag Affaire

gemeente Delft

De opdracht­omschrijving

1.1. Doelstelling

Het doel van deze Offerteaanvraag is het afsluiten van een Overeenkomst met één (1) dienstverlener ten behoeve van de inhuur van een Projectleider Kinderopvangtoeslag Affaire.

1.2. Beschrijving Aanbestedende Dienst

Gemeente Delft (en de aan haar gelieerde onderdelen, zoals o.a. OBS, Werkse en Museum Prinsenhof) treedt op als Aanbestedende Dienst in deze aanbestedingsprocedure.
Voor informatie over Gemeente Delft kunt u terecht op de website van Gemeente Delft, te weten www.delft.nl.

1.3. Omschrijving werkzaamheden

Je weet mensen met elkaar te verbinden. Je weet overzicht te houden, ook in onze dynamische omgeving en bent daarbij flexibel en wendbaar. Je bent in staat om verschillende projecten en ontwikkelingen met elkaar te verbinden. Je zoekt bewust de samenwerking op om onze dienstverlening te doorleven, mensen hierin mee te nemen en van ons allemaal te laten zijn. Je bent een sterke gesprekspartner op verschillende niveaus en met verschillende doelgroepen. Je hebt daarbij oog voor anderen, zoals collega's maar ook inwoners en partners. Je helpt ook collega’s het algemeen belang mee te wegen.

Een greep uit de werkzaamheden/taken die vallen in jouw rol als Projectleider Kinderopvangtoeslag Affaire:

  • Coördineren van werkzaamheden voor (mogelijke) gedupeerden van Kinderopvangtoeslag Affaire (KOTA);

  • Eerste aanspreekpunt voor KOTA-uitvoering;

  • Sturen van het team voor kwaliteit en verantwoording in RIS-systeem (het interne zaaksysteem

    waarmee gewerkt wordt binnen het sociaal domein van de gemeente Delft);

  • Houden van tweewekelijkse caseload-gesprekken met de medewerkers van het hulpteam;

  • Voorbereiden en coördineren van Maatwerkoverleggen KOTA;

  • Voorbereiden financiële verantwoording;

  • Gesprek voeren met (mogelijke) gedupeerden van KOTA;

  • Brede ondersteuning bieden volgens de wet hersteloperatie toeslagen;

  • Verwerken van gegevens uit belastingportaal;

  • Monitoren van algemene KOTA-mailbox en verdeling van hulpverzoeken;

  • Wekelijks afstemmen en overleggen met de beleidsadviseur van de gemeente Delft;

  • Aanspreekpunt voor Uitvoeringsorganisatie Hersteloperatie Toeslagen (UHT) en de Vereniging

    van Nederlandse Gemeenten (VNG);

  • Volgen inhoudelijke ontwikkelingen en terugkoppeling aan KOTA-hulpteam;

  • Afleggen van verantwoording aan manager van KOTA-projectteam

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32-36 uur per week vanaf 1 december 2023; Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan; Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Minimaal een afgeronde opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening of vergelijkbaar; o Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein van een gemeentelijke organisatie in de afgelopen zeven (7) jaar; o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider Kinderopvangtoeslag Affaire in de afgelopen vijf (5) jaar.
  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Samenwerken; o Omgevingsbewustzijn; o Resultaatgerichtheid; o Leiderschap; o Besluitvaardigheid.
  • Minimaal een afgeronde opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening of vergelijkbaar; o Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein van een gemeentelijke organisatie in de afgelopen zeven (7) jaar; o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider Kinderopvangtoeslag Affaire in de afgelopen vijf (5) jaar.

De Wensen

  • Wat is de 1. naam en het 2. telefoonnummer van de aangeboden kandidaat (deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt voor het plannen van een eventueel matchgesprek)?
  • Motivatiebrief, van maximaal 1 A4, waarin de kandidaat in ieder geval in gaat op: a. De kennis en expertise (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende capaciteiten zijn van de kandidaat voor deze functie); b. De competenties (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende competenties zijn van de kandidaat voor deze functie); c. Waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht; d. De motivatie om mee te doen aan deze specifieke aanvraag.
  • Aantoonbare werkervaring binnen de hersteloperatie kinderopvangtoeslag in de afgelopen vijf (5) jaar.
  • Aantoonbare werkervaring met RIS-systeem
  • Aantoonbare werkervaring met Centric Suite Sociaal Domein

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox