gemeente Smallingerland

Projectleider invoering nieuw hr systeem

gemeente Smallingerland

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De projectleider organiseert de aanbesteding, implementatie en migratie van de HR applicatie en mogelijk daar aan gelieerde applicaties.

De huidige software is verouderd en aan vervanging toe. De projectleider gaat aan de slag met de invoering van de nieuwe applicatie.

Verantwoordelijkheden

De projectleider is verantwoordelijk voor het opstellen van een implementatieplan en een migratieplan. De projectleider formeert daarvoor een of meerdere werkgroep(en) bestaande uit medewerkers van de gemeente. De projectleider werkt daarin ook samen met een externe projectleider van de leverancier. De projectleider begeleidt de implementatie tot en met live gang van de nieuwe applicatie en de nazorgperiode. Ook zorgt hij/zij voor goede borging van de nieuwe software in de processen. 

Ten behoeve van de transparantie wordt gemeld dat een opdrachtnemer die in het verleden reeds werkzaamheden heeft verricht die inhoudelijk verwant zijn aan de onderhavige opdracht, zich mogelijk ook voor deze aanbesteding zal inschrijven. Deze eerdere betrokkenheid impliceert geen voorkeursbehandeling of exclusiviteit, maar kan wel maken dat deze partij beschikt over relevante kennis en ervaring. De aanbesteding staat open voor alle gegadigden, en alle inschrijvingen zullen gelijkwaardig en objectief worden beoordeeld op basis van de in deze leidraad vastgestelde criteria.

De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 13 maanden vanaf 1-8-2025 tot en met 31-8-2026 voor 16-24 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe.
  • Je hebt ervaring met grote (Europese) aanbestedingen.
  • Je beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van bedrijfskunde of informatiekunde.
  • De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 13 maanden vanaf 1-8-2025 tot en met 31-8-2026 voor 16-24 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Bekend met werken in een gemeentelijke organisatie of soortgelijk
  • Je hebt meerjarige ervaring als IT projectleider, waarbij het budget minimaal € 50.000 per project is.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox