Gemeente Roosendaal

Projectleider HUIS van Roosendaal

Gemeente Roosendaal

De opdracht­omschrijving

Roosendaal
Bij de gemeente Roosendaal hanteren we een autonomere werkwijze. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.
Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

 

Projectleider HUIS van Roosendaal
“Een enthousiaste en proactieve verbinder met oog voor kwaliteit die problemen als uitdagingen ziet”

Om het verschil te maken voor onze inwoners en ondernemers hebben we geïnvesteerd in ons nieuwe HUIS van Roosendaal; een transparant en gastvrij HUIS voor iedereen. Inmiddels hebben we dit prachtig verbouwde pand in gebruik en kunnen de ‘puntjes op de ‘i’ worden gezet.

Jouw nieuwe opdracht
Als projectleider HUIS wordt je tijdelijk ingezet om de afronding van alle openstaande bouw- en inrichtingszaken te coördineren. Je zorgt voor duidelijke afspraken met alle betrokken partijen en verwerkt dit in een totaalplanning. Je zorgt voor korte lijntjes met projectleden en met collega’s van faciliteiten en het serviceplein over uit te voeren werkzaamheden.

Je bent in jouw rol als projectleider de verbinder tussen de algeheel projectleider, de facilitair coördinatoren en huismeester. Je monitort het gebruik van (aanwezige faciliteiten in) het HUIS en zorgt ervoor dat aandachtspunten opgevolgd worden met concrete acties die leiden tot borging ervan. 

Op facilitair vlak draag je bij aan het realiseren van een gebruiksvriendelijke en optimale werkomgeving. Waar nodig draag je bij aan het opstellen of actualiseren van werkwijzen en processen en je komt met verbetervoorstellen als je daar aanleiding toe ziet.
Daarnaast zorg je dat de facilitaire organisatie alle voorzieningen goed in beheer neemt en houdt. Ook het bijdragen aan de realisatie van een accuraat exploitatiebudget behoort daar toe.

Jouw kracht
Uiteraard werk je erg resultaatgericht. Samen met je directe collega’s stem je de planning af en organiseer je dat alle zaken lopen zoals afgesproken. Je hebt oog voor de kwaliteit die geleverd wordt en doet interventies als dat niet naar verwachting is.
Je werkt graag samen met anderen en anderen werken graag samen met jou. Je bent in staat om makkelijk te schakelen tussen verschillende disciplines en zorgt dat de focus gericht is op de wensen van de ander, zonder daarbij het integrale organisatiebelang uit het oog te verliezen. Je vraagt door als zaken je onduidelijk zijn en bent kritisch op het moment dat dit nodig is. Problemen zie je als een uitdaging en je houdt ervan om deze op te lossen. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft specifieke actuele vakkennis van de facilitaire dienstverlening (blijkt uit CV )
  • De kandidaat beschikt over een afgeronde relevante opleiding op HBO niveau (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek) communicatief vaardig klantgericht resultaatgericht samenwerken verbindend/bruggenbouwer
  • Het tarief is incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten. Wij kennen geen woon / werkvergoeding. Tevens gaan wij er in eerste instantie vanuit dat de kandidaat over eigen devices (smartphone/laptop) beschikt of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier.
  • De kandidaat heeft werkervaring als projectleider facilitair.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren ?
  • De kandidaat heeft bij voorkeur enige ervaring met het werken voor of bij een gemeente

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox