Gemeente Uden
max €110 per uur
Noord-Brabant
20 uur per week
01 april 2021
01 oktober 2021
Wij zoeken een enthousiaste kandidaat voor de functie van:
Projectleider Governance Maashorst
20-24 uur per week
duur 6 maanden
Waar ga je aan de slag?
De gemeenten Landerd en Uden kiezen ervoor om vanaf 1 januari 2022 samen verder te gaan als één nieuwe gemeente: gemeente Maashorst. De nieuwe gemeente Maashorst is opgewassen tegen de opgaven van deze tijd en klaar voor de ambities van morgen. Het is een gemeente waarin onze inwoners, ondernemers en organisaties zich thuis voelen.
De context
Naar aanleiding van de verschillende ambitieniveaus tussen de vier Maashorstgemeenten,
Staatsbosbeheer en Waterschap Aa en Maas, hebben de gemeenten Landerd en Uden uitgesproken de lead te willen nemen in de verdere ontwikkeling van natuurgebied de Maashorst. De gemeenten Landerd en Uden hebben de voorgestelde ambities omarmd; in de toekomstvisie van de gemeente Maashorst in oprichting vormt natuurgebied De Maashorst een belangrijke rol. Dat was voor het bestuurlijke regieteam aanleiding om te verkennen hoe de toekomstige governance er dan uit zou kunnen zien, meer passend bij die veranderde context. Dat heeft geleid tot het voorstel, waarbij het Maashorstteam als onderdeel van de gemeente Maashorst In oprichting, wordt geïncorporeerd. Daarnaast worden dienstverleningsovereenkomsten (DVO’s) afgesloten met de andere partners: Gemeente Oss, Gemeente Bernheze, Staatsbosbeheer en Waterschap).
Voor de incorporatie van het Maashorstteam binnen de gemeente Maashorst in oprichting en het opstellen van de verschillende dienstverleningsovereenkomsten zijn we op zoek naar een Projectleider Governance Maashorst.
Wat ga je doen?
De opdracht van de projectleider bestaat uit het vormgeven van de incorporatie van Team Maashorst zodat een soepele overgang naar de nieuwe Maashorstgemeente is gewaarborgd.
De projectleider is verantwoordelijk voor:
Kandidaatomschrijving
Kennis & ervaring
Je beschikt over een afgeronde relevante HBO- of WO opleiding. Daarnaast beschik je over 5 tot 10 jaar werkervaring op het gebied project- en procesmanagement bij de overheid in soortgelijke projecten, en ervaring met samenwerkingsverbanden.
Competenties
Daarnaast beschik je over de volgende competenties:
- goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
- goede maatschappelijke en politieke antenne;- kennis van DVO’s is een pré;
- scherpe blik op processturing;
- verbindende vaardigheden;
- initiatief nemen en oplossingsgericht;
- stressbestendig en een gezond relativeringsvermogen;
- flexibel, daadkrachtig en resultaatgericht.
De interviews vinden plaats op vrijdag 19 maart in de ochtend.
20 tot 24 uur per week
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox