Gemeente Rotterdam

Projectleider Facilitaire Dienstverlening

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Waar ben jij van?

Jij bent van het leiden van een project wat zorgt voor het realiseren van wijkhubs, verbouwingen en inrichtingen van panden voor de medewerkers van Rotterdam. Het accent ligt bij de wijkhubs maar daar kunnen ook andere huisvestingsprojecten aan worden toegevoegd.

Jouw functie

Rotterdam is altijd in beweging. De clusters van de gemeente en de concernhuisvesting zijn hierdoor continue in ontwikkeling. Om de verschillende huisvestingsvragen te realiseren zoekt het team Projecten & Advies van de afdeling Facilitaire Dienstverlening (FDV) naar een ervaren projectleider met adviseurs kwaliteiten.

We zoeken per direct een ervaren projectleider voor het realiseren van wijkhubs, verbouwingen en het inrichten van onze panden. Als projectleider werk je zelfstandig aan (kleine) huisvestingsprojecten binnen het concern. Dit gebeurt vanuit de kaders en rekening houdend met de behoefte vanuit het primaire proces en de medewerkers. De huisvesting is als vanzelfsprekend compleet en samenwerking staat voorop.

Jouw profiel

Als Projectleider Facilitaire Dienstverlening ben je een gedreven en enthousiaste collega die interesse heeft in en affiniteit heeft met het leiden van huisvestingsprojecten en -opgaven. Je bent initiatiefrijk, resultaatgericht, flexibel en beschikt over goede adviesvaardigheden. Binnen de opgaven werk je in een zelfstandige rol waarbij je directe collega’s, facility managers en eindgebruikers je voornaamste gesprekspartners zijn. Binnen het team werk je intensief samen als het gaat om besluitvorming, binnenkomende vragen en casussen die spelen binnen de afdeling. Dit vraagt wat van jouw communicatieve vaardigheden.

De functie is dynamisch en vraagt daarom een flexibele en soms creatieve houding.

De Eisen

  • Je hebt ervaring met het leiden van minimaal vijf huisvestingsprojecten;
  • Je hebt kennis van en ervaring met projectmatig werken, huisvestingsontwikkelprocessen, financiële processen en budgetbewaking;
  • Je hebt minimaal drie jaar werkervaring in het leiden van huisvestingsprojecten;
  • Je hebt ervaring met o.a. het opstellen van programma’s van eisen, huisvestingsplannen, haalbaarheidsonderzoeken, en besluitvormende notities (GROTICK);
  • Je bent in het bezit van een afgeronde hbo-diploma in de richting van Vastgoed, Facility Management of Bouwkunde;

De Wensen

  • Je hebt ervaring met het leiden van projecten binnen een overheidsorganisatie;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B;
  • Je bent in het bezit van certificaat Prince2

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox