Gemeente Zevenaar

Projectleider e-depot voor het streekarchivariaat de liemers en doesburg

Gemeente Zevenaar

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar ervaring als projectleider
  • minimaal 3 jaar ervaring als adviseur
  • minimaal 3 jaar ervaring met ICT en/of digitale archieven
  • HBO + niveau
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-01-2024 of zsm tot en met 01-01-2026 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Ervaring met de informatiehuishouding bij gemeente, provincie of waterschap; recordsmanagement, systeemarchitecturen en/of reserveringstools.

De Wensen

  • HBO +
  • - minimaal 3 jaar ervaring als projectleider - minimaal 3 jaar ervaring als adviseur
  • - ervaring met informatiehuishouding en archivering bij gemeente, provincie of waterschap
  • kennis van actuele ontwikkelingen als archivering by design, common group, open dat, e.a.
  • kennis op het gebied van ICT

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten