Gemeente Heerenveen
max €120 per uur
Friesland
24 uur per week
11 augustus 2025
02 februari 2026
Wat is de aard van de werkzaamheden?
Als projectleider draag je zorg voor het realiseren van een aantal complexe, multidisciplinaire I-projecten. Met jouw kennis en ervaring ben je in staat tot het uitvoeren van een nulmeting, het schrijven van een visie, een plan van aanpak, een projectmandaat, een bestek en andere beleids- en aanbestedingsdocumenten. Je hebt ruime ervaring bij het opstellen van strategische adviezen, functionele (proces) ontwerpen en bij aanbestedingstrajecten kun je keuzes maken op basis van kwaliteit en prijs, in nauwe samenwerking met stakeholders in de organisatie. Na de keuze, realiseer je de implementatie en begeleid je de verandering. Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de juiste budgetten en het overdragen van kennis en beheer aan de staande organisatie. Je rapporteert inhoudelijk aan Directeur Bedrijfsvoering. Het voeren van een professioneel en strategisch gesprek gaat je net zo makkelijk af als het schakelen op de verschillende niveaus.
Verantwoordelijkheden
Wat zijn de belangrijkste taken of projecten?
Startfase: vormgeven governance
1e fase Autorisatiematrixen
2e fase Doorontwikkeling
De kandidaat is inzetbaar vanaf 11 augustus 2025 tot en met 2 februari 2026 voor 12-24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken vinden plaats op 29 juli. We vragen je daarmee rekening te houden.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox