Omgevingsdienst NHN

Projectleider aanbestedingen ict

Omgevingsdienst NHN

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord (OD NHN) werken circa 250 bevlogen en ervaren collega’s aan de opstelling van adviezen en de uitvoering van milieutaken van zestien gemeenten in Noord-Holland-Noord. Daarnaast is de provincie Noord-Holland onze opdrachtgever. We houden ons bezig met bodemkwaliteit, klimaat, natuur, milieu, duurzaamheid, energietransitie, lucht, afval, asbest externe veiligheid, zwemwater, wegen en vaarwegen. 

Het vakgebied milieu, klimaat en natuur is volop in beweging en in de actualiteit. Werken bij de OD NHN staat dan ook garant voor uitdaging en dynamiek.

En dat in een open en informele werksfeer waarin van elkaar leren voorop staat: samen gaan we voor het beste resultaat. Dat maakt dat onze medewerkers de collegialiteit bij de OD NHN als zeer hoog waarderen.

OD NHN omarmt Het Nieuwe Werken (HNW) waarbij je de ruimte krijgt de taken naar eigen inzicht uit te voeren, en deels ook op een andere plek te werken. Flexibel en zelfstandig. Op die manier kun je werk en privé goed in balans brengen. Onze werkzaamheden omvatten uiteenlopende terreinen (milieu, duurzaamheid en natuur), en dat zorgt voor talloze mogelijkheden om je bij ons te ontplooien.
Wij zijn gevestigd in een modern en goed bereikbaar kantoor, vlakbij het station, uitvalswegen en het centrum van Hoorn.

Opdrachtomschrijving:

  • Aanbesteding met betrekking tot een documentgenerator, servicemanagementsysteem en de website;
  • Rapporteren aan teamleider I&A&A en bij zijn afwezigheid aan manager Bedrijfsvoering;
  • Opstellen inkoopplan (inkoopstrategie) in samenwerking met de inkoopadviseur voor de aanschaf van de applicatie;
  • Voortgangsrapportage;
  • Begeleiden en opzetten van de aanbesteding in samenwerking met Inkoop en het projectteam;
  • Tot stand brengen van het Eisen en wensenpakket in samenwerking met alle benodigde experts;
  • Het opstellen van notities ten behoeve van MT besluiten inzake te maken keuzes indien nodig;
  • Het organiseren en faciliteren van het aanbestedingsproces tot en met gunning.

Competenties
- Collegiaal en samenwerkend;
- Onderzoekend en initiatief nemend;
- Verbinder;
- Onafhankelijk, analytisch, focus op betrouwbare leveranciers;
- Flexibel;
- Planmatig;
- Resultaat- en oplossingsgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal X. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaar uiterlijk per 15 juni 2025 voor 16 tot 24 uur gedurende de hele opdracht.
  • Aantoonbare werkervaring met het aanbesteden voor een lokale overheid (licht dit duidelijk toe in het cv);
  • Aantoonbare ervaring als projectleider bij meerdere omgevingsdiensten;

De Wensen

  • Aantoonbare kennis en ervaring met ITIL en Servicemanagementprocessen;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider met overheidsprocessen (licht dit duidelijk toe in het cv);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
13 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox