De taken van de projectleider:
- Afronden inventarisatie van business- en technische behoeften, en procesverbeteringspunten, ophalen bij de gemeenten/BWB en vertalen naar (de scope van) de opdracht;
- Projectplan opstellen en capaciteit en risico’s inschatten;
- Marktverkenning uitvoeren (reeds mee gestart);
- Programma van eisen en wensen opstellen (reeds mee gestart);
- Genuanceerde kosteninschatting en capaciteitsinschatting maken; oplossing formuleren voor risico’s die hier betrekking op hebben
- Regelen activering van budget voor de aanschaf en implementatie van de applicaties met eventuele maatwerk voor verschillende wensen bij de gemeenten;
- Nauwe samenwerking met medewerkers van de gemeenten, de domeinmanagers, ICT, Inkoop en Informatiemanagement;
- Koppelingen/integraties met andere applicaties en IT-onderdelen inventariseren (zoals bijv. het GIS);
- Staven van benodigde kosteninschatting m.b.t. migraties en het begeleiden van de uit te voeren migratie;
- Begeleiden van het aanbestedingstraject;
- Implementeren van de nieuw aangeschafte applicatie (incl. training);
- Overdracht naar de lijn (beheer etc.);
Doelstellingen en resultaat (mede afhankelijk van te maken keuzes en uitkomst businesscase)
- Afgesloten contract met een leverancier voor de nieuwe applicatie
- Geïmplementeerde applicatie BOR voor Culemborg, Tiel, West-Betuwe en BWB.
- Succesvol gerealiseerde koppeling
- Succesvol gemigreerde content
- Succesvolle overdracht naar de lijn van kennis/beheer van de applicatie
Voor ZZP'ers of doorgeleende ZZP'ers - Let op de duur van het algehele project conform de Wet DBA
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.