Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

Projectleider aanbesteding en implementatie applicatie Beheer Openbare Ruimte (BOR)

Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

De opdracht­omschrijving

De taken van de projectleider:

  • Afronden inventarisatie van business- en technische behoeften, en procesverbeteringspunten, ophalen bij de gemeenten/BWB en vertalen naar (de scope van) de opdracht;
  • Projectplan opstellen en capaciteit en risico’s inschatten;
  • Marktverkenning uitvoeren (reeds mee gestart);
  • Programma van eisen en wensen opstellen (reeds mee gestart);
  • Genuanceerde kosteninschatting en capaciteitsinschatting maken; oplossing formuleren voor risico’s die hier betrekking op hebben
  • Regelen activering van budget voor de aanschaf en implementatie van de applicaties met eventuele maatwerk voor verschillende wensen bij de gemeenten;
  • Nauwe samenwerking met medewerkers van de gemeenten, de domeinmanagers, ICT, Inkoop en Informatiemanagement;
  • Koppelingen/integraties met andere applicaties en IT-onderdelen inventariseren (zoals bijv. het GIS);
  • Staven van benodigde kosteninschatting m.b.t. migraties en het begeleiden van de uit te voeren migratie;
  • Begeleiden van het aanbestedingstraject;
  • Implementeren van de nieuw aangeschafte applicatie (incl. training);
  • Overdracht naar de lijn (beheer etc.);


Doelstellingen en resultaat (mede afhankelijk van te maken keuzes en uitkomst businesscase)

  • Afgesloten contract met een leverancier voor de nieuwe applicatie
  • Geïmplementeerde applicatie BOR voor Culemborg, Tiel, West-Betuwe en BWB.
  • Succesvol gerealiseerde koppeling
  • Succesvol gemigreerde content
  • Succesvolle overdracht naar de lijn van kennis/beheer van de applicatie

Voor ZZP'ers of doorgeleende ZZP'ers - Let op de duur van het algehele project conform de Wet DBA

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Ervaring met het implementeren van koppelingen
  • Min. HBO-opleiding in de richting van bedrijfskunde en/of informatiemanagement
  • Ervaring met het begeleiden van aanbestedingstrajecten (min. 2 trajecten in de afgelopen 5 jaar)
  • Ruime ervaring met het implementeren van applicaties in het fysiek domein (min. 3 implementaties en/of 5+ jaar), waarvan minimaal 2 cloudapplicaties.
  • Ervaring met projectleiding op het gebied van ICT en informatiemanagement (5+ jaar), bij voorkeur in de context van een Gemeenschappelijke Regeling
  • Tijdens het verificatiegesprek wordt er getoetst op het volgende: • Weet goed om te gaan met de verschillende belangen vanuit de (gemeentelijke) partners • Politiek sensitief en in staat om te overtuigen • Ondernemend en resultaatgericht; • Planmatig en organiserend sterk; • Koersvast en helder in de communicatie, eenduidig en duidelijk op alle niveaus; • Kwaliteitsgerichtheid; • Teambuilder, teamspeler, samenwerkingsgericht; • Innovatief en creatief • Kennis van software in het ruimtelijke domein

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox