gemeente Utrecht

Projectleider aanbesteden en implementeren taakapplicatie Juridische Zaken

gemeente Utrecht

  • max € 110 per uur

  • Utrecht

  • 24 uur per week

  • Juridisch
  • 15 september 2023

  • 30 september 2024

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering
  • Je hebt bij voorkeur een opleiding afgerond in een van deze richtingen: master of information management, bedrijfskunde, informatica of vergelijkbare opleiding
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Je hebt meerdere jaren ervaring met projectmatig een aanbesteding voor een IT-oplossing begeleid - Minder dan 3 jaar - 3 tot 5 jaar - 5 tot 7 jaar - 7 jaar of meer
  • Beschrijf in maximaal een half A4’tje jouw ervaring en jouw rol hierin met verschillende manieren van aanbesteden
  • Je hebt in de afgelopen 8 jaar minimaal 5 jaar ervaring in de rol als projectleider binnen het brede werkveld van proces- en informatiemanagement en/of ICT - Minder dan 3 jaar - 3 jaar - 4 jaar - 5 jaar of meer
  • Je hebt ervaring opgedaan binnen een overheidsinstantie (kies grootst genoten organisatie) - Geen ervaring binnen een overheidsinstelling - Binnen een G4 - 100.000+ gemeente - Kleine gemeente - Andere overheidsinstelling
  • Beschrijf hoe je vanuit jouw rol al projectleider een brug slaat tussen de business en ICT in maximaal een half A4’tje

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten