Regio Gooi en Vechtstreek

Projectcoördinator werkkamer

Regio Gooi en Vechtstreek

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

Beleid en Bestuur
Opdracht
De Werkkamer is een bestuurlijk overleg (netwerk) waarin gemeenten, werkgeversorganisaties, werknemersorganisatie, onderwijs en UWV afspraken maken over het aan het werk helpen van inwoners met een arbeidsbeperking. Hierover hebben het Rijk en sociale partners een speciale afspraak over gemaakt: de banenafspraak. Met de banenafspraak hebben het Rijk en sociale partners afgesproken dat er tot en met 2025 landelijk 125.000 banen moeten worden gecreëerd. Voor de regio Gooi en Vechtstreek betekent dit 1462 banen tot en met 2025.

De Werkkamer stuurt aan op de realisatie van de banenafspraak middels een doe agenda. De projectcoördinator stelt de doe agenda op en bewaakt de voortgang. Voorstellen die voortkomen uit de initiatieven van de doe agenda, worden door de projectcoördinator geagendeerd op het overleg van de Werkkamer.

Competenties
- Projectmanagementvaardigheden;
- Bestuurlijke sensitiviteit;
- Doorzettingsvermogen;
- Zelfstartend;
- Empathisch;
- Beleidsstukken opstellen.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen:
☒Ma – ☒Di – ☒Wo – ☒Do – ☒Vr – ☐Za – ☐Zo De tijden/dagen zijn flexibel in te delen.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 11 juni 2024 vanaf 10.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 10 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider in het sociaal domein op het gebied van Werk & Participatie;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis van de arbeidsmarktregio’s , in het bijzonder van de inclusieve arbeidsmarkt (ligt dit duidelijk toe in het cv);
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/coördinator binnen een gemeentelijke instelling;
  • Een tarief van maximaal €95 euro per uur exclusief BTW, inclusief fee Flextender woon-werkverkeer, parkeerkosten en overige verblijfkosten;
  • Een afgeronde cursus en/of training gericht op inclusieve arbeidsorganisaties.
  • Een afgeronde opleiding Personeel en Arbeid op minimaal hbo niveau;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox