Gemeente Nijmegen

Projectcontroller Ruimtelijke Projecten - Winkelsteeg

Gemeente Nijmegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15-02-2023, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 30-06-2023 voor 28- 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo- niveau;
  • Aantoonbaar recente werkervaring (minimaal 3 jaar sinds 2018) op het gebied van projectadministratie, planeconomie en/of ruimtelijke projecten;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente werkervaring (sinds 2018) als projectcontroller.

De Wensen

  • Kennis en ervaring in projectcontrol op gebiedsontwikkelingsprojecten. Geef 2 overtuigende voorbeelden. 1 voorbeeld is 15%, 2 voorbeelden is 25%,
  • Kennis en ervaring in projectcontrol op gebiedsontwikkelingsprojecten. 3 jaar is 50%, > 5 jaar is 75%;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten