Het Kadaster
max €95 per uur
Gelderland
24 uur per week
12 februari 2024
12 augustus 2024
Opdracht omschrijving
Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Voor meer informatie over het Kadaster zie www.kadaster.nl.
Opdrachtomschrijving
Een PMO is een onmisbare schakel in het succes van complexe projecten en programma’s. De PMO ondersteunt de interne project/programma organisatie, om optimaal te kunnen sturen en grip te krijgen en te houden. Hierdoor heeft de projectmanager tijd en handen vrij om zich te richten op de externe omgeving en het bijbehorende stakeholdersmanagement. Een belangrijke taak van een PMO is om zorg te dragen voor de betrouwbaarheid, kwaliteit en toegankelijkheid van sturingsinformatie. Dat maakt het dé plek voor inzicht en overzicht. Met de juiste knowhow, tooling, templates en technieken, houdt de PMO de projectorganisatie op koers, zodat de organisatie de meest complexe projecten en programma’s gestructureerd kan sturen, ondersteunen en beheersen.
Een PMO kan worden ingezet op onderdelen als het opstellen van rapportages, bijhouden van het projectdossier, configuratiemanagement, bijhouden van diverse registraties (o.a. risicolog, issuelog). Hierbij wordt een eenduidige manier van werken gehanteerd waardoor efficiëntie bereikt wordt doordat o.a. dezelfde taal gesproken wordt (referentiekader). De PMO zal deelprojecten of (kleine) onderdelen van het project moeten kunnen aansturen (junior projectmanager niveau).
Opdrachtomschrijving specifiek
De specifieke opdracht is het ondersteunen van de senior projectmanager/programmamanager bij het begeleiden en coördineren van diverse aanbestedingen m.b.t. de huidige infrastructuur. Ook de ondersteuning bij het uitvoeren van de transitie en implementatie zoals vastgesteld in de aanbesteding behoort tot de opdracht. En ten slotte het zorgen dat alle benodigde documentatie t.b.v. het Adviescollege ICT conform richtlijnen opgeleverd wordt i.v.m. diverse audits.
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden voor de Project Management Officer zijn:
Specifieke taken voor deze opdracht:
availability
De kandidaat is zo spoedig mogelijk inzetbaar, maar uiterlijk vanaf 12 februari 2024 tot en met 12 augustus 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 keer 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox