Gemeente Venlo

Programmaondersteuner voor de Regionale Energie Strategie (RES) Noord- en Midden Limburg

Gemeente Venlo

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

RES NML De RES-partners nemen binnen Noord- en Midden-Limburg medeverantwoordelijkheid voor een duurzame energietransitie van gigantische proporties. Deze is omvangrijk, complex en betreft vaak gemeentegrens overstijgende vraagstukken. De benodigde expertise is schaars en zullen overheden gezamenlijk verder moeten opbouwen om de afhankelijkheid van de markt te verminderen. Door samen te werken binnen de RES NML zal de implementatie van het klimaatakkoord sneller gaan en worden maatschappelijke kosten bespaard. Door samenwerking in RES-verband hebben inwoners en externe stakeholders lagere coördinatie– en uitvoeringskosten. Samenwerking biedt mogelijkheden om de regie beter zelf in de hand te houden en bewustere keuzes te maken.

Als Programmaondersteuner RES Word je ingezet binnen de projectgroep en diverse werkgroepen van de RES. Jij ondersteunt onze RES NML organisatie administratief en secretarieel op tactisch en operationeel niveau. Jij bent onze steun en toeverlaat in onze samenwerking in oprichting.

In hoofdlijnen is dit je takenpakket:

  • Je ondersteunt de programmamanager in al haar werkzaamheden voor de RES NML;
  • Je bereidt agenda’s voor, doet verslaglegging en bewaakt de afspraken voor de ambtelijke projectgroep, werkgroepen en het Ambtelijk Overleg (AO) RES NML.
  • Je bent mede-aanspreekpunt voor werkgroepen en externe partners;
  • Je ondersteunt bij het opstellen van eindproducten van de werkgroepen t.b.v de projectgroep RES NML en het AO RES NML;
  • Je neemt deel aan de projectgroep RES NML;
  • Je administreert en archiveert onze belangrijkste documenten en poststukken;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van onze diverse sharepoint-omgevingen en onze componenten van de social media RES NML.


Deze opdracht wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de naam functie opdracht is niet mogelijk. Deze opdracht uitgevoerd kan niet worden door een ZZP’er/ DGA ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.

Kandidaatomschrijving

Heb jij het in je?

Als Programmaondersteuner RES vragen wij van jou de volgende onmisbare competenties;

  • Aandacht voor details
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Discipline
  • Klantgerichtheid
  • Stressbestendig
  • Flexibel gedrag

  De offerte graag aanleveren/uploaden als pdf bestand Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats in week 9. We verzoeken de kandidaten nadrukkelijk hiermee rekening te houden. Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken je dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente op te nemen.

Toelichting op rooster

na de eerste termijn opzegbaar per maand

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring Op cv aantoonbare flinke dosis ervaring met secretariële werkzaamheden in je werk, of verkregen door nevenactiviteiten of vrijwilligerswerk. Duidelijk vermelden op cv! Referentie vereist
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Opleiding Op cv aantoonbaar HBO werk- en denkniveau; onderbouwd door naam instelling en datum waarop diploma of opleiding succesvol afgerond is.
  • Werkervaring Op cv minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het opstellen van overleg-agenda’s, het maken van verslagen en het opstellen van actielijsten, - onderbouwd met 2 voorbeelden (max. 1 A4 per stuk) welke je in de afgelopen 2 jaar opgesteld hebt; - onderbouwd met referentie
  • Kennis Op cv aantoonbare goede kennis van het Microsoft Officepakket; de eigen ervaring helder omschreven op het cv!
  • Werkervaring Op cv aantoonbare uitstekende handigheid in het plannen en maken van afspraken; onderbouwd met 2 referenties;
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. 1. Klik met de organisatie 5% 2. Motivatie hoe kandidaat invulling gaat geven aan de opdracht 10% 3. Daadwerkelijke aansluiting op de gestelde criteria   10%

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox