Gemeente Dinkelland

Programmaondersteuner Migratie

Gemeente Dinkelland

De opdracht­omschrijving

Bij Noaberkracht maken we écht werk van wat er op lokale gemeenten en onze inwoners afkomt De maatschappij verandert in razend tempo en de vraag om goed lopend crisismanagement wordt steeds groter.

Ben jij klaar om jouw steentje bij te dragen aan het neerzetten van een goed geolied en integraal team welke uitvoering geeft aan het programmaplan migratieketen en het Crisis Management?

Wij zoeken ten behoeve van het AZC in Albergen een:

Programmaondersteuner Migratie
24 uur per week

Wat verwachten we van jou?
Je bent mede verantwoordelijk voor de planning en de organisatie van de agenda’s van onze projectmanagers en je weet dat die dagelijks kunnen veranderen. Een crisis tussendoor? Jij draait er je hand niet voor om en weet te prioriteren en overzicht te behouden. Daarnaast verleen je ondersteuning bij secretariële werkzaamheden. Je maakt verslagen en weet deze op correcte wijze te verwerken. Je beschikt over een wakend oog en een dienstverlenende en proactieve houding. Je staat stevig in je schoenen en het is jouw uitdaging om alles rondom procesmanagement in goede orde te laten verlopen. Je bent representatief, flexibel, initiatiefrijk en een zelfstandig persoon die gewend is om in een politiek-bestuurlijke, hectische omgeving te werken.

Je kunt uitstekend organiseren en je bent gewend met vertrouwelijke gegevens om te gaan.


Competenties:

  • Dienstverlening; je ziet wat procesmanagers nodig hebben. Ontzorgen zit in je bloed en je vindt het jouw verantwoordelijkheid dat de procesmanager haar werk goed kan uitvoeren.
  • Zelfstandigheid; je kunt je werk zelfstandig zorgvuldig en accuraat organiseren. Je overlegt waar nodig met de procesmanager. Dat doe je professioneel, discreet en gestructureerd. Je hebt alles onder controle en je straalt daarmee rust uit naar consulenten, samenwerkingspartners en de inwoners.
  • Organiseren: je bent in staat door te vragen om duidelijkheid te verkrijgen over de aard en intenties van vergaderverzoeken en organiseert vervolgens de voorbereiding: de juiste mensen aan tafel en de juiste informatie beschikbaar voor de aanwezige collega’s.
  • Representatief je bent een vertegenwoordiger van het de organisatie, zowel intern en extern. Je hebt gevoel voor (bestuurlijke en politieke) verhoudingen.
  • Flexibel: je speelt makkelijk in op veranderende omstandigheden/wensen. Je kunt je werktijden dagelijks, rekening houdend met situaties waar je moet zijn, zelf indelen.

De Eisen

  • Kandidaat kan fysiek aanwezig zijn op het gemeentehuis van de gemeente Tubbergen.

De Wensen

  • Minimaal MBO niveau 4 diploma in één van de volgende richtingen; procesmanagement en/of secretaresse en/of managementassistente.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring in een secretariële functie in een bestuurlijke omgeving.
  • Actuele kennis van/ervaring met managementondersteuning, archiverings- en documentatietechnieken
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal zowel woord als geschrift
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties: - Zelfstandigheid - Flexibiliteit - Organisatievermogen - Representatief - Dienstverlenend

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox