Gemeente Amsterdam

Portfoliomanager Gebiedspool Stadsdeel Nieuw-West

Gemeente Amsterdam

Over de opdracht
  • € 80 per uur/ max

  • Noord-Holland

  • 32 uur per week

  • Algemeen-projectmanagement

  • 03 mei 2021

  • 19 april 2022

De opdracht

Eisen en Wensen

Deze opdracht sluit 19 april 2021 06:00 Wij hebben minimaal 1 werkdag nodig om samen met jou offerte op te maken

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

Eisen
  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een Wo werk- en denkniveau.
  • Geef in maximaal 1 pagina aan waarom u de meest geschikte  kandidaat bent voor deze opdracht.Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • De aangeboden kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (Bedrijfskunde, Financiën, Economie, Informatiemanagement of vergelijkbaar).Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.
  • De aangeboden kandidaat heeft kennis van (gemeentelijke) begroting en bedrijfsvoering.
  • De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring met IT-programma's (project-informatiesystemen en natuurlijk MS Office).
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring op het gebied van portfoliomanagement en projecten op het gebied van fysiek, ruimtelijk &sociaal.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring binnen een gemeentelijke organisatie of andere overheidsinstelling.
Wensen
  • De aangeboden kandidaat heeft kennis van de systematiek van de grondexploitaties (GREX-en) of de bereidheid om zich hierin te verdiepen.
  • De aangeboden kandidaat heeft relevante ervaring binnen de Gemeente Amsterdam.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring als projectcontroller.
  • De aangeboden kandidaat is bereidheid (indien noodzakelijk geacht) om een minimaal assessment af te leggen.

Zo werkt onze dienstverlening

Binnen 1 werkdag reactie

  • We beoordelen je CV om te zien of er een match is
  • We controleren of je voldoet aan de eisen en wensen
  • We onderzoeken op basis van data of je gewenste tarief concurrerend is

Omdat het proces verloopt via een aanbesteding is het belangrijk dat je een goede kans maakt om de opdracht te winnen. Bij een match starten we het offertetraject, bij twijfel laten we dit binnen 1 werkdag weten.

App screenshot

Bronvermelding

Gemeente Amsterdam maakt gebruik van het platform Negometrix voor de inhuur van personeel. Wij helpen je graag bij het uitbrengen van een offerte, maar er is ook de mogelijkheid dit zelf te doen. Je moet daarvoor zijn ingeschreven als leverancier en zijn toegelaten tot het Dynamisch aankoopsysteem van de Gemeente Amsterdam.

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox