gemeente Delft

Planjurist

gemeente Delft

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Organisatiesensitief (binnen een politiek-bestuurlijke omgeving); o Zelfstandig; o Zorgvuldig; o Samenwerken; o Daadkrachtig; o Integraal denken en werken; o Omgevingsbewust; o Schriftelijk en communicatief vaardig; o Resultaatgerichtheid.
  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 24 uur per week vanaf 3 juni 2024; Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV. Inschrijver dient één CV van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan; Kennis en expertise: Uit het CV (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Minimaal een afgeronde wo-opleiding Rechtsgeleerdheid; o Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen van bestemmingsplannen (op zijn minst voor: woningbouw, onderwijsgebouwen, zwembaden en sporthallen), ruimtelijke onderbouwingen en procesvertegenwoordiging voor complexe gebiedsontwikkelingen in de afgelopen tien (10) jaar; o Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring met omgevingsrecht binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen tien (10) jaar; o Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring met stakeholders zoals provincie, universiteiten, ministeries en koninkrijksrelaties; o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met de Omgevingswet, de daarbij behorende uitvoeringsregelgeving en Milieuzonering Nieuwe Stijl;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring bij een 100.000 plus gemeente.
  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van onderzoeken in het kader van de ladder voor duurzame verstedelijking en milieuonderzoek.
  • Aantoonbare werkervaring met het publiceren van wijzigingen van het omgevingsplan binnen DSO.
  • Wat is 1. de naam en 2. het telefoonnummer van de aangeboden kandidaat (deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt voor het plannen van een eventueel matchgesprek)?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten