Gemeente Culemborg

Opzichter dagelijks beheer en onderhoud openbare ruimte

Gemeente Culemborg

  • max €86 per uur

  • Gelderland

  • 32 uur per week

  • Buitendienst
  • 01 oktober 2025

  • 01 oktober 2026

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers van de Buitendienst. Je stelt werkplanningen op en bent op de hoogte van de gevraagde behoefte en de inzetbaarheid van de medewerkers en houdt hier rekening mee bij het maken van de werkplanning.
  • Je overlegt met burgers, maatschappelijke organisaties en bedrijven over de wensen of aanpak met betrekking tot het onderhoud van de openbare ruimte. Je bent aanspreekpunt bij vragen of calamiteiten. Je bent aanwezig bij initiatieven in de wijk.
  • Je voert controle uit op de werkzaamheden van de eigen buitendienst en van derden (aannemers). Hierbij controleer je op kwaliteit, tijd en veiligheid (ikv VCA).
  • Je houdt administraties bij op het gebied van gemaakte inzet door eigen personeel, voorraad en ingehuurd personeel.
  • Je ondersteunt de teamleider bij de uitvoering van P-taken. Je beoordeelt verlofaanvragen, ontvangt ziekmeldingen en neemt dit mee in de planning/inzet van die dag. Je neemt deel aan sollicitatiegesprekken en aan ontwikkel- en beoordelingsgesprekken.
  • Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van afdeling en organisatie. Je neemt initiatieven tot verbetering van de kwaliteit en efficiency binnen de afdeling.
  • Je zorgt voor een goede afhandeling van meldingen.
  • Je neemt deel aan de beschikbaarheidsdienst buiten kantooruren (piket en gladheidbestrijding).

Wie zoeken wij?

  • Je gaat graag met mensen om, bent makkelijk benaderbaar en luistert goed.
  • Je staat stevig in je schoenen, kunt het beleid van de gemeente goed uitleggen en weet hier draagvlak voor te creëren bij collega's en bewoners.
  • Je bent in staat op een positieve manier invloed uit te oefenen op de kwaliteit van het werk en draagt bij aan een prettige werksfeer. Je weet jouw collega’s te stimuleren om samen aan de slag te gaan.
  • Je vindt het leuk om het werk te organiseren, waarbij efficiency een belangrijke rol speelt.
  • Je hebt computervaardigheden en kan werken met Outlook, Word, Excel en meldingssystemen.
  • Je ziet kansen en je gebruikt je ogen en oren om signalen en meldingen op te pakken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 10 jaar gewerkt bij een gemeente in de fysieke ruimte in een adviserende en beleidsfunctie.
  • Je hebt bestekskennis en ervaring in toezichthouden op onderhoudsaannemers
  • Je hebt ervaring met plantmatig werken
  • je bent bereid om mee te draaien in de piketdienst
  • Tijdens een verificatiegesprek worden getoetst op; Voornoemde criteria, de competenties en advies- en communicatievaardigheden worden getoetst in een met de kandidaat te voeren gesprek.
  • Je hebt minimaal een MBO diploma tuinbouwschool
  • je hebt ervaring in het maken van beplantingsplannen en inkoop plantmateriaal

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
17 september 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox