gemeente Utrecht

Operationeel recordmanager

gemeente Utrecht

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Vertel meer over je kennis op het gebied van (digitaal) documentbeheer en  complexe dossiervorming met een politiek gevoelig karakter.
  • Je hebt ervaring met; - Dossiervorming, - Waardering en selectie - classificatie - Metadatering - relevante NEN-normen - GEMMA - RGBZ - RSGB - MDTO
  • Je hebt aantoonbare kennis van informatiebeheer/recordmanagement;  - Meer dan 3 jaar - 2 tot 3 jaar - 1 tot 2 jaar - > 1 jaar

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten