Gemeente Zoetermeer

Functioneel beheer sociaal domein

Gemeente Zoetermeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij Informatie & Automatisering zijn we continu bezig de burger zo goed mogelijk te bedienen. Met dat ultieme doel voor ogen, werken we samen met de vakafdelingen aan de beste informatievoorziening en automatisering. De ontwikkelingen in ons vakgebied gaan razendsnel en informatie is steeds meer digitaal beschikbaar. De focus ligt op innovatie en de ambities zijn groot. Het is bij ons geen kwestie van ‘systemen in de lucht houden’ maar we gaan voor de beste informatievoorziening voor de burger. We werken hierbij nauw samen met de verschillende teams binnen de afdeling. Dit betekent veel contact met collega’s en een prettige, informele werksfeer. Een buitenwereld die continu in beweging is, maakt het werk op onze afdeling dagelijks dynamisch. Samen ondersteunen en verbeteren we de hele organisatie.

Opdracht
Voor deze opdracht zoeken we naar een ervaren functioneel beheerder van de Suites voor het Sociaal Domein, die snel kan schakelen, een helicopterview heeft, gestructureerd kan werken, de handen uit de mouwen wilt steken, goed met verschillende partijen kan communiceren, Zorg (iWmo en Ijw) berichtenverkeer begrijpt, kennis heeft van PL/SQL, Cognos en MDU en kennis heeft van de processen van het sociaal domein die werken binnen de gemeente Zoetermeer.

De werkzaamheden zijn vooral gericht op reguliere werkzaamheden zoals gebruikersondersteuning, excepties oplossen, controles uitvoeren, monitoring van de systemen, problemen analyseren en oplossen. Naast de reguliere werkzaamheden zal inzet verwacht worden t.a.v. updates en overige projecten.

 

Competenties

  • Analytisch;
  • Open persoonlijkheid;
  • Communicatief vaardig;
  • Affiniteit met techniek.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring bij een gemeente met het functioneel beheer van de Suites voor het Sociaal Domein in de afgelopen 7 jaar
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 36 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Er is dus geen sprake van een 4e overeenkomst of een contractduur van meer dan 3 jaar).

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met functioneel beheer bij een gemeentelijke instelling in de afgelopen 7 jaar (10 pt)
  • Fulltime (36 uur) beschikbaar per 15 maart 2021 (20 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van het Sociaal Domein, met de focus op WMO en jeugd in de afgelopen 7 jaar (30 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met het functioneel beheer van de Suites voor het Sociaal Domein in de afgelopen 5 jaar (40 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox