ICT Rijk van Nijmegen

Meewerkend senior coördinator servicedesk

ICT Rijk van Nijmegen

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de ODRN en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams.

Binnen de afdeling Dienstverleningen werken 3 teams: de Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team (LMT). Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.200 eindgebruikers met hun werkomgeving. De Teamleider Servicedesk is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en legt verantwoording af aan de Manager Dienstverlenging en het Directie Team (DT). De meewerkend Senior Coördinator legt verantwoording af aan de Teamleider Servicedesk. Op dit moment zijn er enkele ondersteuning en verbetervraagstukken waar wij invulling aan willen geven. Daarom zij wij tijdelijk op zoek naar een energieke en hands-on meewerkende coördinator die de Servicedesk op een nog hoger plan gaat brengen.

 

De kandidaat zal worden ingezet op onze Skilled Servicedesk. Essentiële kenmerken voor deze dienstverlening zijn;

  • Wij begrijpen onze gebruikers
  • We doen er alles aan om verstoringen binnen hun werkprocessen zo snel als mogelijk te elimineren;
  • Wij leggen veel focus op bewaken, oplossen en communiceren.


Verantwoordelijkheden

Je organiseert bijvoorbeeld daadwerkelijke acties met het team. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van "what needs to be done". In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de dagelijkse gang van zaken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren. Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken en hierbij kennis kan overdragen aan de coördinator Servicedesk. Je ondersteunt de huidige coördinator Servicedesk om de rol van het coördineren verder te ontwikkelen en te professionaliseren. 

Voor deze opdracht zijn je werkzaamheden voornamelijk op locatie Nijmegen van maandag t/m vrijdag binnen de openingstijden van de Servicedesk van 7:30 tot 17:30.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is uiterlijk inzetbaar vanaf 01-12-2023, maar nog liever zo spoedig mogelijk, tot en met 30-04-2023 voor 35- 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar mbo+ werk- en denkniveau;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met Topdesk managementrapportages en - analyses;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met het coördineren van een Skilled Servicedesk bij een organisatie met 2000+ eindgebruikers;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met incidentmanagement;
  • I.v.m. incidenten en calamiteiten ben je binnen 60 minuten op locatie Nijmegen;
  • De werkzaamheden zijn voornamelijk op locatie Nijmegen tijdens de openingstijden van de Servicedesk (ma-vrij, 7.30-17.30);
  • Mondelinge en schriftelijke kennis van de Nederlands taal (B2).
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

De Wensen

  • Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld van kennis en ervaring met incidentmanagement op ICT- gebied;
  • Geef minimaal 1 overtuigende voorbeeld van kennis en ervaring met Topdesk of een ander servicemanagementsysteem;
  • Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld van ervaring met coördinerende werkzaamheden op een Skilled Servicedesk;
  • Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld van ervaring met verbeterende werkzaamheden op een Skilled Servicedesk.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox