ICT Rijk van Nijmegen
max €70 per uur
Gelderland
40 uur per week
01 december 2023
30 april 24
Opdracht omschrijving
ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de ODRN en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams.
Binnen de afdeling Dienstverleningen werken 3 teams: de Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team (LMT). Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.200 eindgebruikers met hun werkomgeving. De Teamleider Servicedesk is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en legt verantwoording af aan de Manager Dienstverlenging en het Directie Team (DT). De meewerkend Senior Coördinator legt verantwoording af aan de Teamleider Servicedesk. Op dit moment zijn er enkele ondersteuning en verbetervraagstukken waar wij invulling aan willen geven. Daarom zij wij tijdelijk op zoek naar een energieke en hands-on meewerkende coördinator die de Servicedesk op een nog hoger plan gaat brengen.
De kandidaat zal worden ingezet op onze Skilled Servicedesk. Essentiële kenmerken voor deze dienstverlening zijn;
Verantwoordelijkheden
Je organiseert bijvoorbeeld daadwerkelijke acties met het team. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van "what needs to be done". In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de dagelijkse gang van zaken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren. Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken en hierbij kennis kan overdragen aan de coördinator Servicedesk. Je ondersteunt de huidige coördinator Servicedesk om de rol van het coördineren verder te ontwikkelen en te professionaliseren.
Voor deze opdracht zijn je werkzaamheden voornamelijk op locatie Nijmegen van maandag t/m vrijdag binnen de openingstijden van de Servicedesk van 7:30 tot 17:30.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox