Gemeente Hellendoorn
max €91 per uur
Overijssel
32 uur per week
01 november 2024
28 februari 2025
Bij het team Bedrijfsvoering zoeken we voor het onderdeel inkoop een
Medior/Senior-Inkoopadviseur
Algemene informatie
Het team Bedrijfsvoering bestaat uit de onderdelen: financiën, P&O, administratie sociaal domein, belastingen, inkoop en juridische zaken. Het team bestaat uit circa 50 medewerkers.
In verband met zwangerschapsverlof van onze huidige senior inkoopadviseur zijn we op zoek naar een tijdelijke vervanging. In de periode 5 februari 2024 tot 1 juli 2024.
Wat ga je doen?
Als Medior/Senior-Inkoopadviseur ondersteun je vanaf november 2024 voor een periode van minimaal 4 maanden de afdeling inkoop van de Gemeente Hellendoorn. Het betreft invulling voor 32 uur per week.
Je begeleidt inkooptrajecten, die onder het aanbestedingsrecht kunnen vallen, zoals enkelvoudige en/of meervoudige onderhandse inkoopprocedures maar ook Europese Aanbestedingen. Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van (Europese) aanbestedingen. Je zorgt voor het begeleiden van het Europese aanbestedingstraject van A tot Z.
Hierbij heb je een autonome en verantwoordelijke rol en ben je verantwoordelijk voor het inventariseren van de inkoopbehoefte bij stakeholders, en hierover adviseren en dit vertalen naar de meest optimale procedure en inkoopstrategie en het inrichten en aansturen van multidisciplinaire inkoopprojectteams.
Samen met je collega('s) werk je aan beheersing van de werkprocessen en werkverdeling alsook de kwaliteit van de dienstverlening op het terrein van (Europees) inkopen. Waar mogelijk zoek je actief de samenwerking op met omliggende gemeenten. Al met al een uitdagende, zelfstandige en verantwoordelijke functie.
Functie-eisen
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox