Veiligheidsregio Limburg-Noord

Medewerkers ICT

Veiligheidsregio Limburg-Noord

De opdracht­omschrijving

 

  • Registreren, beoordelen en oplossen van meldingen binnen de afgesproken dienstverlening;

  • Je werkt mee vanuit de ICT Servicedesk. (1e, 2e en/of 3e lijns ondersteuning) gecombineerd met enkele deel-rojecten en/of je afstudeeropdracht.

  • Samen met je collega’s een optimale dienstverlening organiseren;   

  • Bijdragen aan de ontwikkeling van standaarden;

  • Bijdragen leveren aan verdere automatisering en optimalisatie van processen;

  • Ondersteunen van systeemgebruikers;

  • Behandelen en afhandelen incidentmeldingen;

  • Beheren van (onderdelen van) informatiesystemen.

Kandidaatomschrijving

We zoeken medewerkers ICT die direct inzetbaar zijn, expertise inbrengen en dus niet op de inhoud van de werkzaamheden ingewerkt hoeft te worden.

 

  • MBO studie Expert IT systems and Devices (niveau 4);

  • Service verlenend en flexibel;

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;

  • Analytisch vermogen en accuratesse;

  • Gedreven om zaken uit te zoeken, je bent creatief en neemt initiatief;

  • Vermogen om eigen planning te beoordelen en te realiseren;

  • Enthousiaste, resultaatgerichte en gedreven attitude: kandidaten zijn verder in staat om snel te schakelen tussen de verschillende belangen van gebruikers;

 

Deze opdracht is niet geschikt voor een ZZP-er.

De functie van medewerkers ICT wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de medewerkers ICT is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA.

 

De Eisen

  • Aantoonbaar een afgeronde relevante MBO 4 opleiding.
  • Op CV aantoonbare kennis van Office365 (basis en beheer).
  • Op CV aantoonbaar ervaring met het werken met servicedesk werkzaamheden o.a. Office365 (basis en beheer), TOPDesk, Citrix en Active Directory.

De Wensen

  • In uw plan van aanpak beschrijft u hoe u ons gaat helpen. U beschrijft waarin u zich onderscheidt van andere specialisten op dit gebied. In uw plan van aanpak gaat u in op wat u denkt tegen te komen bij de uitvoering van deze opdracht, welke valkuilen c.q. risico's u aan de voorkant van de opdracht denkt te kunnen identificeren en hoe u daarmee omgaat en hoe resultaatsgericht u te werk gaat. Uw plan van aanpak dient SMART geformuleerd te worden en maximaal 1 a4tjes, lettertype Arial 11 lang zijn.
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><p>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> </p><p><br> Tijdens de gesprekken worden de inschrijvers bevraagd  op de in het plan van aanpak benoemde elementen. Verder wordt de opgegeven ervaring met soortgelijke werkzaamheden, opgedaan in een soortgelijke omgeving, besproken. Het gesprek wordt - als onderdeel van de aanbesteding c.q. als gunningscriterium - beoordeeld, waarbij de leden van het aanbestedingsteam een score van 1 (slecht), 4 (voldoende), 7(goed) of een 10(uitmuntend) aan het gesprek kunnen geven. De gemiddelde score voor het gesprek dient minimaal een 7 te zijn, waarbij de gemiddelde score vervolgens gerelateerd wordt aan de maximale score (25%). Een kandidaat die dus bijvoorbeeld een gemiddelde van 7,8 scoort voor het gesprek krijgt dan (7,8 X 25)/10 = 19,5 punten voor het gesprek.</p>

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox