Veiligheidsregio Limburg-Noord
max €55 per uur
Limburg
40 uur per week
07 december 2020
28 februari 2021
Registreren, beoordelen en oplossen van meldingen binnen de afgesproken dienstverlening;
Je werkt mee vanuit de ICT Servicedesk. (1e, 2e en/of 3e lijns ondersteuning) gecombineerd met enkele deel-rojecten en/of je afstudeeropdracht.
Samen met je collega’s een optimale dienstverlening organiseren;
Bijdragen aan de ontwikkeling van standaarden;
Bijdragen leveren aan verdere automatisering en optimalisatie van processen;
Ondersteunen van systeemgebruikers;
Behandelen en afhandelen incidentmeldingen;
Beheren van (onderdelen van) informatiesystemen.
We zoeken medewerkers ICT die direct inzetbaar zijn, expertise inbrengen en dus niet op de inhoud van de werkzaamheden ingewerkt hoeft te worden.
MBO studie Expert IT systems and Devices (niveau 4);
Service verlenend en flexibel;
Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
Analytisch vermogen en accuratesse;
Gedreven om zaken uit te zoeken, je bent creatief en neemt initiatief;
Vermogen om eigen planning te beoordelen en te realiseren;
Enthousiaste, resultaatgerichte en gedreven attitude: kandidaten zijn verder in staat om snel te schakelen tussen de verschillende belangen van gebruikers;
Deze opdracht is niet geschikt voor een ZZP-er.
De functie van medewerkers ICT wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de medewerkers ICT is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox