gemeente Leidschendam-Voorburg

Medewerker verkeer & mobiliteit

gemeente Leidschendam-Voorburg

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatie gestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.

Over de afdeling Stadsbeheer (SB)
Werken voor Stadsbeheer is werken voor een van de meest diverse afdelingen binnen de gemeente. Hier verander je op een creatieve, veilige en duurzame manier de buitenruimte. Zowel boven als onder de grond. We steken de handen uit de mouwen om een omgewaaide boom weg te halen, analyseren verkeersdata en werken aan projecten waarbij we binnen een paar jaar de omgeving veranderen. Kortom, een afdeling vol daadkracht en dynamiek.

Opdracht
-
Een bijdrage leveren in samenwerking met de directe collega’s een bijdrage voor het beheer, het onderhoud, de aanpassingen en de uitbreidingen van verkeersvoorzieningen exclusief verkeersregelinstallaties;
- Afhandelen van aanvragen Tijdelijke Verkeers Maatregelen in Melvin;
- meedenken over de inhoud van verkeersbesluiten en stelt eenvoudige verkeersbesluiten op en publiceert deze;
- afhandelen van specifieke meldingen van onze klanten af (bewoners, bedrijven en organisaties) over verkeersvraagstukken, denk het beoordelen van verzoeken om fietsbeugels of antiparkeerpaaltjes;
- toetsen van aanvragen voor Gehandicapte Parkeerplaatsen aan de hand van criteria en verwerken in het systeem;
- toetsen van RDW-aanvragen voor exceptioneel transport.

Competenties

  • Zelfstandigheid, creativiteit, omgevingsbewustzijn, nauwkeurigheid, kwaliteitsgerichtheid
  • Communicatief vaardig zowel in woord als geschrift, klantgericht, samenwerkingsgericht en proactief.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 23 december of dinsdag 24 december 2024, in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal een mbo 4 opleiding op het gebied van verkeer en/ of mobiliteit;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker verkeer;
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker verkeer
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen Tijdelijke Verkeers Maatregelen in Melvin
  • Aantoonbare werkervaring met het toetsen van aanvragen voor Gehandicapte Parkeerplaatsen en RDW-aanvragen voor exceptioneel transport

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox