Gemeente Oldebroek
geen max tarief
Gelderland
36 uur per week
10 juni 2024
09 september 2024
Medewerker Uitkeringsadministratie (24-36u)
De opdrachtgever
De gemeente Oldebroek is ambitieus! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente. Je krijgt de ruimte voor eigen initiatief en om eigen verantwoordelijkheid te nemen. We ondersteunen en faciliteren elkaar waar dat kan. Dat doen wij vanuit onze kernwaarden: Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam.
Het team
Binnen het team UA zijn we voor 24 - 36 uur per week op zoek naar een medewerker uitkeringsadministratie. Het cluster is verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers met een uitkering en richt zich daarbij o.a. op re-integratie, participatie, begeleiding naar werk, handhaving en de rechtmatige betaling van uitkeringen. Daarnaast verzorgt de afdelingen de betalingen vanuit de WMO en de Jeugdwet.
Opdrachtomschrijving
Voor het team UA ga je aan de slag als medewerker uitkeringsadministratie. Als medewerker uitkeringsadministratie zorg je voor de controle en betaling van declaraties binnen de WMO, Participatiewet en Jeugd, ook zorg je voor het berekenen en betaalbaar stellen van uitkeringen, het registreren van aangeleverde gegevens en controleren op volledigheid, het onderhouden van contacten met gerechtsdeurwaarders, bewindvoerders en inwoners. Invoeren gegevens in Cvision Samenleving. De collega waarnaar wij op zoek zijn beschikt zowel over financieel administratieve kennis en vaardigheden, als over sociaal juridisch inzicht. Je werkt daarbij hybride zowel op kantoor als thuis waarbij je verbinding houdt met je collega’s in het team en de rest van de organisatie.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox