Gemeente Oldebroek

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Oldebroek

De opdracht­omschrijving

Medewerker Uitkeringsadministratie (24-36u)

De opdrachtgever

De gemeente Oldebroek is ambitieus! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente. Je krijgt de ruimte voor eigen initiatief en om eigen verantwoordelijkheid te nemen. We ondersteunen en faciliteren elkaar waar dat kan. Dat doen wij vanuit onze kernwaarden: Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam.

Het team
Binnen het team UA zijn we voor 24 - 36 uur per week op zoek naar een medewerker uitkeringsadministratie. Het cluster is verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers met een uitkering en richt zich daarbij o.a. op re-integratie, participatie, begeleiding naar werk, handhaving en de rechtmatige betaling van uitkeringen. Daarnaast verzorgt de afdelingen de betalingen vanuit de WMO en de Jeugdwet.

Opdrachtomschrijving
Voor het team UA ga je aan de slag als medewerker uitkeringsadministratie. Als medewerker uitkeringsadministratie zorg je voor de controle en betaling van declaraties binnen de WMO, Participatiewet en Jeugd, ook zorg je voor het berekenen en betaalbaar stellen van uitkeringen, het registreren van aangeleverde gegevens en controleren op volledigheid, het onderhouden van contacten met gerechtsdeurwaarders, bewindvoerders en inwoners. Invoeren gegevens in Cvision Samenleving. De collega waarnaar wij op zoek zijn beschikt zowel over financieel administratieve kennis en vaardigheden, als over sociaal juridisch inzicht. Je werkt daarbij hybride zowel op kantoor als thuis waarbij je verbinding houdt met je collega’s in het team en de rest van de organisatie. 

 

 

De Eisen

  • Indien van toepassing: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.
  • Het maximale all-in uurtarief (incl. reis- en verblijfkosten) bedraagt €70,- excl. BTW.

De Wensen

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar recente ervaring opgedaan als medewerker uitkeringsadministratie binnen een gemeente
  • Op CV aantoonbare ervaring met WMO, Participatiewet en Jeugd
  • De kandidaat heeft opleidingen gevolgd op het gebied van Boekhoudkunde.
  • De gesprekken vinden plaats op maandag 3 juni 2024 tussen 10.00 en 12.00. Hier graag rekening mee houden
  • Op CV aantoonbare ervaring met Civision Samenleving
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox