Gemeente Oldambt
max €50 per uur
Groningen
32 uur per week
10 september 2023
16 december 2023
Als medewerker Uitkeringsadministratie voer je administratieve werkzaamheden uit in het kader van de Participatiewet. Jij vindt het belangrijk dat klanten hun uitkering op tijd krijgen. Soms kan de werkdruk wat hoog zijn, zeker als de datum van uitbetalen in zicht komt. Samen met jouw team zorg je ervoor dat er prioriteiten worden gesteld. Daarnaast houd jij je als medewerker uitkeringsadministratie verantwoordelijk voor het verwerken van nieuwe aanvragen, het aanmaken van uitkeringsdossiers, het controleren van inkomensformulieren, het verrekenen van de inkomsten en verwerk je de beslagleggingen. Je ondersteunt als medewerker uitkeringsadministratie collega’s bij vragen over de betalingen en/of verrekeningen.
Jouw opleiding en ervaring
We zoeken voor deze functie een klantvriendelijke en klantgerichte collega. Je bent samenwerkingsgericht en denkt in termen van mogelijkheden en oplossingen. In deze functie werk je nauw samen met collega’s binnen het cluster Maatschappelijk Zaken.
Als medewerker uitkeringsadministratie werk je altijd gestructureerd, ben je accuraat, secuur en heb je een flexibele instelling naar klanten toe. Daarnaast breng je het volgende met je mee:
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox