Gemeente Oldambt

Medewerker Uitkeringsadministratie

Gemeente Oldambt

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als medewerker Uitkeringsadministratie voer je administratieve werkzaamheden uit in het kader van de Participatiewet.  Jij vindt het belangrijk dat klanten hun uitkering op tijd krijgen. Soms kan de werkdruk wat hoog zijn, zeker als de datum van uitbetalen in zicht komt. Samen met jouw team zorg je ervoor dat er prioriteiten worden gesteld. Daarnaast houd jij je als medewerker uitkeringsadministratie verantwoordelijk voor het verwerken van nieuwe aanvragen, het aanmaken van uitkeringsdossiers, het controleren van inkomensformulieren, het verrekenen van de inkomsten en verwerk je de beslagleggingen. Je ondersteunt als medewerker uitkeringsadministratie collega’s bij vragen over de betalingen en/of verrekeningen.

Kandidaatomschrijving

Jouw opleiding en ervaring
We zoeken voor deze functie een klantvriendelijke en klantgerichte collega. Je bent samenwerkingsgericht en denkt in termen van mogelijkheden en oplossingen. In deze functie werk je nauw samen met collega’s binnen het cluster Maatschappelijk Zaken. 
Als medewerker uitkeringsadministratie werk je altijd gestructureerd, ben je accuraat, secuur en heb je een flexibele instelling naar klanten toe. Daarnaast breng je het volgende met je mee:

  • Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding in een financieel, administratieve of juridische richting 
  • Kennis van de Participatiewet 
  • Werkervaring met uitkeringsadministratie vanuit eerdere werkervaring of stage bij de gemeente 
  • Ervaring met GWS- Suite

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

De Wensen

  • Geef in maximaal 150 woorden je motivatie voor deze opdracht aan De opdracht is relatief kort. We zijn benieuwd hoe de kandidaat aan deze opracht invulling gaat geven.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Er wordt getoetst op motivatie, werkervaring en hoe een kandidaat past in het team.
  • Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding in een financieel, administratieve of juridische richting Dit blijkt uit het cv.
  • Je hebt kennis van de Participatiewet Geef kort aan op welke wijze je kennis hebt van de Participatiewet (bijvoorbeeld wat voor werkzaamheden je op dit gebied hebt uitgevoerd.
  • Werkervaring met uitkeringsadministratie vanuit eerdere werkervaring of stage bij de gemeente Dit blijkt uit het cv.
  • Ervaring met werken in een GWS-systeem Dit blijkt uit het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox