Werkzaak Rivierenland

Medewerker uitkeringenadministratie

Werkzaak Rivierenland

De opdrachtĀ­omschrijving

Werkzaak Rivierenland voert voor 8 gemeenten in de regio Rivierenland de Participatiewet uit. Werkzaak is een Gemeenschappelijke Regeling.

Werkzaak Rivierenland is dé organisatie voor werk en inkomen in de regio Rivierenland. Wij begeleiden werkzoekenden op weg naar werk. Als dat niet gelijk lukt, bieden we tijdelijk inkomen door middel van een uitkering. 


Verantwoordelijkheden

Als medewerker uitkeringenadministratie verwerk je mutaties in de uitkeringsadministratie (Suite/GWS4all). Hierbij handel je executoriale beslagleggingen af, verstrek je voorschotten, verwerk je ontvangsten en je verstuurt herinneringen bij betalingsachterstanden.

Aan het einde van elke maand verwerk je inkomstenformulieren en loonstroken van werkzoekenden met een parttime baan. Je zorgt ervoor dat de uitkering voor de 10e van de volgende maand op de rekening staat.

Wij zijn op zoek naar een ervaren medewerker uitkeringsadministratie. Administratief een kei en goed op de hoogte van de Participatiewet. Iemand die nauwkeurig en gestuctureerd werkt. Je staat stevig in je schoenen en weet goed om te gaan met druk. Je bent goed met cijfers, hebt inzicht in het grote geheel en kan goed werken in teamverband. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit als de werkzaamheden daarom vragen.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 mei 2025 voor 16 tot 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 4 jaar recente werkervaring als medewerker uitkeringenadministratie bij een sociale dienst.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 mei 2025 voor 16 tot 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Recente ervaring met en kennis van Suite (maximaal 1 jaar oud).
  • Kennis van de Participatiewet, aan te tonen door gevolgde training(en).
  • Minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau.

De Wensen

  • Relevante kennis op het gebied van belastingwetgeving
  • MBO- opleiding in een financiĆ«le richting
  • In het bezit van praktijkdiploma boekhouden / praktijkdiploma loonadministratie
  • Kandidaat heeft ervaring met DMS Corsa

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
13 februari 2025 om 22:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox