Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
30 september 2025
31 maart 2026
Opdrachtomschrijving
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
Achtergrond opdracht Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG). Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur
Eisen
Wensen
Competenties
Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Lindsay de Kok (zie contactgegevens onderaan de aanvraag) of met Daphne van der Most via Daphne.vanderMost@headfirst.nl / +316 - 51 47 48 82
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox