Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU

Medewerker servicedesk

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU

De opdracht­omschrijving

 

Opdrachtomschrijving
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk

 

 

 

 

 

  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

 

 

 

 

 

Achtergrond opdracht Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG). Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur

Eisen

 

 

 

 

 

  • Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Certificaat ITILV4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO ICT afgerond + 1 jaar werkervaring

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO 4 ICT afgerond + 0 6 jaar werkervaring

 

 

 

 

 

  • Maximale reistijd 1 uur
  • 36 uur per week beschikbaar

Wensen

  • Ervaring met: TOPdesk
  • MACOS besturingsysteem
  • Citrix
  • Windows 10/11
  • Office 365
  • App-v
  • Microsoft/Oracle authenticator
  • Intune
  • Entra-id
  • Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling.
  • Registreren van binnenkomende wijzigingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesK
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling (BMC/DWP)
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen

Competenties

  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig / tonen van eigen initiatief
  • Klantgericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden
  • (Snel kunnen schakelen tussen het digitale kennisniveau van gebruikers binnen de overheid


Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Lindsay de Kok (zie contactgegevens onderaan de aanvraag) of met Daphne van der Most via Daphne.vanderMost@headfirst.nl / +316 - 51 47 48 82

 

De Eisen

  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4)
  • Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.
  • Certificaat ITILV4
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO ICT afgerond + 1 jaar werkervaring
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO 4 ICT afgerond + 0 6 jaar werkervaring
  • Maximale reistijd 1 uur
  • 36 uur per week beschikbaar

De Wensen

  • Ervaring met: TOPdesk
  • Citrix
  • Office 365
  • App-v
  • Intune
  • Entra-id
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling (BMC/DWP)
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
  • Windows 10/11
  • MACOS besturingsysteem
  • Registreren van binnenkomende wijzigingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesK
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Microsoft/Oracle authenticator
  • Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox