Gemeente Mook en Middelaar
max €70 per uur
Limburg
24 uur per week
12 augustus 2024
01 december 2024
Binnen de Afdeling Sociaal, team Publiekszaken zoeken wij een medewerker receptie - telefonie.
Je krijgt energie van dienstverlening en klantcontact. Je luistert goed naar mensen en vraagt door om de vraag of het verzoek helder te krijgen. Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en werkt secuur en planmatig. Je houdt er van om samen te werken en gedraagt je collegiaal en professioneel. Je hebt ervaring met digitale systemen en nieuwe (digitale) systemen maak jij je snel eigen.
Verantwoordelijkheden
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de inwoners van de gemeente Mook en Middelaar. Aan de receptie en de telefoon heb je een belangrijke rol in het beantwoorden van vragen en het helpen van inwoners. Je komt met veel mensen in contact en iedere dag is anders.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 12 augustus tot en met 1 december 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox