gemeente IJsselstein

Medewerker informatiebeheer

gemeente IJsselstein

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
Binnen het Cluster Informatie vindt het functioneel applicaties behheer plaats van een aantal generieke informatiebeheer applicaties.  De volgende taken worden uitgevoerd: 

  • Mede-beheer zaaksysteem Djuma (o.a. controles, optimalisatie, inrichting)
  • Ondersteuning gebruikersvragen en het oplossen van storingen/meldingen van diverse applicaties
  • Beheren van de applicatie I-Navigator
  • Ondersteuning implementatie functionaliteiten van diverse applicaties

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Luisteren
  • Doorzettingsvermogen
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken
  • Overtuigen
  • Besluitvaardigheid
  • Organiseren
  • Kritisch
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren

Benodigd aantal professionals
1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja/nee

 

De Eisen

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Aantoonbare werkervaring met Djuma en I-navigotor;
  • Aantoonbare werkervaring met functioneel beheer en gemeentelijke processen;
  • Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring van het zaaksysteem Djuma en I navigator
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring van gemeentelijke processen
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen een gemeente
  • Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender tot €77,50 (30 pt) van €77,50 tot €85,- (20 pt) van €85 tot €95,- (10 pt) hoger dan €95,- (0 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
03 september 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox