Omgevingsdienst Rivierenland

Medewerker informatiebeheer

Omgevingsdienst Rivierenland

De opdracht­omschrijving

Opdrachtgever
De organisatie
Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.

Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.

Opdracht
Jij hebt een cruciale rol in het uitdragen van het belang van goed informatiebeheer én het waarborgen van kwaliteit en integriteit van informatie. Samen met jouw collega’s van Informatievoorziening heb je het doel om onze informatiehuishouding op orde te brengen en te houden.

Wat je gaat doen:
Als medewerker informatiebeheer pak je een kartrekkersrol in hetgeen waar je goed in bent én waar je energie van krijgt.

Je basistakenpakket uit:

  • Het uitvoeren van kwaliteitscontroles om de kwaliteit van het informatiebeheer binnen het ons VTH-zaaksysteem (OpenWave) en de netwerkschijven te bewaken.
  • Uitvoering geven aan het handboek vervanging.
  • Opschonen van de netwerkschijven.
  • Het aan de hand van de geldende selectielijsten toekennen van bewaar- en vernietigingstermijnen.
  • Zorg dragen voor een tijdige vernietiging van (digitale) informatie.
  • Het actief begeleiden van gebruikers in registreren en verwerken van zaken en documenten.
  • In samenwerking met het team pak je DIV-vraagstukken rondom informatiebeheer en het zaaksysteem op.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 CAO SGO. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

 

De Eisen

  • En aantoonbare afgeronde opleiding SOD-1 of direct vergelijkbaar (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met zaakgericht werken binnen een gemeente(lijke organisatie);
  • Aantoonbare werkervaring met documentbeheer en archivering in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeente(lijke organisatie);
  • Aantoonbare werkervaring met relevante wet- en regelgeving op het gebied van archivering en privacy (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare kennis van een RM-tool (benoem dit duidelijk in het cv).

De Wensen

  • Een maximum uurtarief van €... exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender; meer dan €70 (0 pt) tot €60 (30 pt) van €61 tot €70 (15 pt)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met documentbeheer en archivering binnen een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken binnen een gemeente;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
06 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox