De Ronde Venen
geen max tarief
Utrecht
24 uur per week
18 april 2024
18 juli 2024
Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
Binnen Gemeente de Ronde Venen werken we aan digitalisering van onze processen. Bij team Informatievoorziening & Automatisering vindt, naast de omslag naar de bijbehorende digitale archivering, ook de analoge archivering plaats.
Opdracht
Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een kandidaat die ondersteuning kan bieden bij dossiervorming en -dossierordening in het dynamisch archief (papier en digitaal). Er is door uiteenlopende omstandigheden extra capaciteit nodig voor het opbergen van documenten in het dynamisch archief. Deze documenten maken nu onderdeel uit van een voorselectie op onderwerp.
Competenties
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di – Wo – Do – Vr. De opdracht vereist voor alle uren/dagen dat de werkzaamheden in het gemeentehuis (locatie Mijdrecht) worden uitgevoerd. Werken vanaf locatie is in deze opdracht niet mogelijk.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox