De Ronde Venen

Medewerker informatiebeheer

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

Binnen Gemeente de Ronde Venen werken we aan digitalisering van onze processen. Bij team Informatievoorziening & Automatisering vindt, naast de omslag naar de bijbehorende digitale archivering, ook de analoge archivering plaats.

Opdracht
Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een kandidaat die ondersteuning kan bieden bij dossiervorming en -dossierordening in het dynamisch archief (papier en digitaal). Er is door uiteenlopende omstandigheden extra capaciteit nodig voor het opbergen van documenten in het dynamisch archief. Deze documenten maken nu onderdeel uit van een voorselectie op onderwerp.

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Collegiale instelling;
  • Secuur werken;
  • Proactieve en representatieve houding.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di – Wo – Do – Vr. De opdracht vereist voor alle uren/dagen dat de werkzaamheden in het gemeentehuis (locatie Mijdrecht) worden uitgevoerd. Werken vanaf locatie is in deze opdracht niet mogelijk.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker Informatiebeheer (ook wel DIV) binnen een gemeentelijke organisatie waarbij je werkzaam bent geweest binnen het dynamisch archief;
  • Beschikbaar per uiterlijk per 1 juni 2024 voor 24 uur per week op ten minste de volgende dagen: di-wo-do-vr;
  • Uurtarief is maximaal € 70,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

De Wensen

  • Een afgeronde SOD I opleiding dan wel gelijkwaardige opleiding op inhoud en niveau (30 punten), beschrijf dit duidelijk in het CV;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met Corsa (beschrijf dit duidelijk in het CV);
  • Aantoonbare kennis van én werkervaring met gemeentelijke processen en archiveren, geef hiervan twee voorbeelden waaruit blijkt dat dit zelfstandig is uitgevoerd (beschrijf dit duidelijk in het CV).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox