gemeente Katwijk

Medewerker hrm-administratie

gemeente Katwijk

De opdracht­omschrijving

Voor ons team HRM-administratie zijn wij op zoek naar tijdelijke versterking van een ervaren medewerker HRM-administratie. De focus ligt op het beheren van de personeelsadministratie en het ondersteunen van processen rondom externe inhuurkrachten. Het doel van de opdracht is om continuïteit te waarborgen in de administratieve HR-processen en de dienstverlening aan interne en externe stakeholders optimaal te laten verlopen. We werken met BCS (Centric) systeem. 

De tijdelijke medewerker wordt onderdeel van een hecht en positief team binnen HRM-administratie. Het team staat bekend om de hoge kwaliteit van werken en samenwerking, wat belangrijk is tijdens drukke periodes.


Verantwoordelijkheden

De tijdelijke medewerker HRM-administratie zal zich richten op:

  1. Efficiënte personeelsadministratie
    • Het opstellen van brieven en overeenkomsten.
    • Registreren en beheren van personeelsgegevens.
    • Beantwoorden van vragen van medewerkers en clustermanagers.
  2. Proactief signaleren en coördineren
    • Overleg voeren met clustermanagers, HR-adviseurs en recruiters.
    • Signaleren van aflopende contracten en andere bijzonderheden.
    • Informeren over noodzakelijke acties en bewaken van de voortgang.
  3. Klantgerichte ondersteuning
    • Medewerkers en leidinggevenden informeren en ondersteunen bij HR-gerelateerde vragen en processen.
    • Actief bijdragen aan een soepele samenwerking binnen het team HRM-administratie.



De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
  • Minimaal een succesvol afgeronde opleiding op mbo 3 niveau.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf begin februari 2025 tot begin augustus 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar als medewerker HRM administratie.
  • De kandidaat beschikt over een diploma 'medewerker human resource management (hrm)' op minimaal mbo4-niveau of een certificaat Arbeidsrecht & Sociale Zekerheid niveau 4, Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL).
  • Minimaal 1 jaar ervaring aantoonbare ervaring met Motion PRO (het PIS van BCS).
  • Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 4 jaar als medewerker HRM administratie binnen een gemeente.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox