gemeente Nieuwegein

Medewerker helpdesk it

gemeente Nieuwegein

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Opdracht
Als Medewerker Helpdesk ICT ben je het eerste aanspreekpunt voor onze interne gebruikers met betrekking tot ICT-gerelateerde vragen en problemen. Je biedt ondersteuning bij het oplossen van technische issues, geeft advies over het gebruik van applicaties en draagt bij aan een vlotte afhandeling van gebruikersmeldingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het uitleveren van laptops en smartphones aan medewerkers volgens de geldende procedures. Het werk voer je voor 80% uit op kantoor.

Competenties
-
Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling
- Stressbestendigheid en flexibiliteit in een dynamische werkomgeving.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in de richting van ICT;
  • De kandidaat is bereid om 80% van de tijd op kantoor aanwezig te zijn.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk (maximaal 50 punten); a. 3 tot 4 jaar ervaring; (0 pt) b. 4 tot 8 jaar ervaring; (25 pt) c. meer dan 8 jaar ervaring. (50 pt)
  • Aantoonbare certificering ITIL (benoem duidelijk in het cv); a. geen certificering; (0 pt) b. overige IT certificering; (15 pt) c. ITIL certificering. (30 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur en uitgifte van laptops en smartphones; a. Geen aantoonbare werkervaring beheer van AV apparatuur en uitgifte van laptops en smartphones; (0 pt) b. Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur; (10 pt) c. Aantoonbare werkervaring met uitgifte van laptops en smartphones; (10 pt) d. Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur en uitgifte van laptops en smartphones. (20 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox