Gemeente Gouda

medewerker frontoffice en backoffice burgerzaken/ BRP specialist

Gemeente Gouda

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft ruime kennis van GBA, BRP, Burgerlijke stand, Internationaal Privaatrecht en Nationaliteitswetgeving. (Dit komt duidelijk naar voren in het cv)
  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 tot 5 jaar met de genoemde taken in de functie omschrijving.
  • Kandidaat dient eerdere werkervaring met het uitvoeren van complexe correcties binnen BRP te hebben

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever: - zorgvuldigheid - creativiteit om binnen de kaders van de wet tot oplossingen te komen - klantgericht - samenwerkend - resultaatgericht - communicatief sterk - zelfstandig
  • Het cv is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent)
  • Kandidaat heeft kennis van- en ervaring met het werken met Key2Burgerzaken
  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau (Dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of een toelichting in het cv)
  • Met betrekking tot werkgerelateerde aspecten minimaliseert of compenseert Kandidaat CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten