ICT WBW

Medewerker frontoffice

ICT WBW

De opdracht­omschrijving

ICT Samenwerking West-Brabant West ondersteunt gemeenten en gemeenschappelijke regelingen op het brede gebied van ICT dienstverlening. We adviseren, dragen zorg voor een bedrijfszekere, veilige en flexibele infrastructuur en waarborgen de continuïteit van applicatieketens. ICT WBW staat voor betrouwbaarheid, betaalbaarheid, flexibel en slim! Vanuit de centrale locatie in Zevenbergen ondersteunen we inmiddels ruim 1800 werkplekken op meer dan 20 verschillende plaatsen.

Omgeving
De frontoffice voert zowel servicedesk- als werkplekbeheer gerelateerde werkzaamheden uit. Het zwaartepunt van de Servicedesk ligt bij een volledige en juiste intake van vragen en het oplossen van 1e-lijns vraagstukken op afstand. Daar waar de ondersteuning niet op afstand geboden kan worden, vormt Werkplekbeheer het verlengstuk van de Servicedesk door ondersteuning te bieden op de locaties van de deelnemers. Daarnaast is werkplekbeheer gericht op het beheren, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van de werkplekken en werkplekomgevingen van de aangesloten deelnemers.
De medewerkers van de frontoffice staan in direct contact met de gebruikers van de deelnemers en bepalen daarmee in belangrijke mate  het “gezicht” van ICT WBW.
  Wij zijn op zoek naar een collega die onze frontoffice komt versterken. Om de nodige kennis op te doen van de diverse gebruikersorganisaties en werkwijzen, start men in eerste instantie op de servicedesk. Afhankelijk van de opgedane ervaring ben je ook inzetbaar op locatie bij onze klanten voor het uitvoeren werkplekbeheer taken.

Periode en inzet
De opdracht loopt vooralsnog van 1 mei tot en met 31 augustus 2022. Inzet 36 uur per week. 

De opdracht

  • Zorg dragen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van meldingen en de uitgevoerde activiteiten.
  • Telefonische afhandeling van 1e-lijns vraagstukken.
  • Oplossen van problemen met  betrekking tot de toegang tot de gemeentelijke ICT infrastructuren en applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering)..


Profiel

  • MBO+  werk- en denkniveau, opgedaan binnen of rond  het ICT vakgebied.
  • Kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur.
  • Kennis van (moderne) kantoorautomatisering (Office, Office 365).
  • Kennis van TOPdesk.


Competenties en vaardigheden kandidaat

  • Klantgericht: behulpzaam, belangstellend, inlevingsvermogen. 
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift (vertaling kunnen maken van ICT terminologie naar niet ICT en visa versa).
  • Werkt zorgvuldig en netjes
  • Zorgt ook bij het uitvoeren van routinewerk voor kwaliteit
  • Laat aandacht niet verslappen en laat geen werk liggen.
  • Blijft effectief functioneren onder druk
  • Representatief

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft kennis van Topdesk. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring op het gebied van ondersteuning werkplekbeheer. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat heeft ruime aantoonbare ervaring met beschreven werkzaamheden bij een servicedesk. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat heeft Mbo (+) werk- en denkniveau, opgedaan binnen of rond het ICT vakgebied. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat heeft kennis van (moderne) kantoorautomatisering (Office, Office 365). Dit moet blijken uit cv

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox