ICT WBW
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
04 oktober 2021
31 december 2021
ICT Samenwerking West-Brabant West ondersteunt gemeenten en gemeenschappelijke regelingen op het brede gebied van ICT dienstverlening. We adviseren, dragen zorg voor een bedrijfszekere, veilige en flexibele infrastructuur en waarborgen de continuïteit van applicatieketens. ICT WBW staat voor betrouwbaarheid, betaalbaarheid, flexibel en slim! Vanuit de centrale locatie in Zevenbergen ondersteunen we inmiddels ruim 2.500 werkplekken op meer dan 20 verschillende plaatsen.
Omgeving
De frontoffice voert zowel servicedesk- als werkplekbeheer gerelateerde werkzaamheden uit. Het zwaartepunt van de Servicedesk ligt bij een volledige en juiste intake van vragen en het oplossen van 1e-lijns vraagstukken op afstand. Daar waar de ondersteuning niet op afstand geboden kan worden, vormt Werkplekbeheer het verlengstuk van de Servicedesk door ondersteuning te bieden op de locaties van de deelnemers. Daarnaast is werkplekbeheer gericht op het beheren, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van de werkplekken en werkplekomgevingen van de aangesloten deelnemers.
De medewerkers van de frontoffice staan in direct contact met de gebruikers van de deelnemers en bepalen daarmee in belangrijke mate het “gezicht” van ICT WBW. |
| | | --- | | Wij zijn op zoek naar twee collega's die onze frontoffice komen versterken. Om de nodige kennis op te doen van de diverse gebruikersorganisaties en werkwijzen, start men in eerste instantie op de servicedesk. Afhankelijk van de opgedane ervaring ben je ook inzetbaar op locatie bij onze klanten voor het uitvoeren werkplekbeheer taken.
Periode en inzet
De opdracht loopt vooralsnog t/m 31 december 2021 maar optie voor verlenging is aanwezig. Het gaat om een positie van 36 uur en een positie van 18 uur per week.
De opdracht * Zorg dragen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van meldingen en de uitgevoerde activiteiten. * Telefonische afhandeling van 1e-lijns vraagstukken. * Oplossen van problemen met betrekking tot de toegang tot de gemeentelijke ICT infrastructuren en applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering)..
Profiel * MBO+ werk- en denkniveau, opgedaan binnen of rond het ICT vakgebied. * Kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur. * Kennis van (moderne) kantoorautomatisering (Office, Office 365). * Kennis van TOPdesk. * Kennis van Intune, UMRA, Autopilot (pré)
Competenties en vaardigheden kandidaat * Klantgericht: behulpzaam, belangstellend, inlevingsvermogen. * Communicatief vaardig in woord en geschrift (vertaling kunnen maken van ICT terminologie naar niet ICT en visa versa). * Werkt zorgvuldig en netjes * Zorgt ook bij het uitvoeren van routinewerk voor kwaliteit * Laat aandacht niet verslappen en laat geen werk liggen. * Blijft effectief functioneren onder druk * Representatief |
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox