Zuid-Holland Bereikbaar

Medewerker financiële administratie

Zuid-Holland Bereikbaar

De opdracht­omschrijving

Samen met je collega’s van Finance, HR en Inkoop/JZ verzorg je voor de basis- en projectorganisatie de administratie met behulp van het ERP systeem - AFAS -  en ben je onderdeel van het team Bedrijfsvoering.

Met jouw inzet, expertise en samenwerkingsvaardigheden ben je een onmisbare schakel in het Bedrijfsvoeringsteam en draag je bij aan een goed functionerende, gestructureerde en geoptimaliseerde organisatie.

Wie is ZHB?
Het team Bedrijfsvoering is onderdeel van de publieke samenwerking stichting Zuid-Holland Bereikbaar (ZHB) die zich richt op het verbeteren van de bereikbaarheid en leefbaarheid in de provincie Zuid-Holland.

Het team Bedrijfsvoering bestaat uit 10 enthousiaste collega’s. Wij werken hybride vanuit huis en op locatie op onze centrale hub in Delft of bij onze partner in Rotterdam. Er werken 125 professionals voor ZHB.

Nieuwsgierig? Bezoek onze website https://zuidhollandbereikbaar.nl/ of bekijk deze video https://www.youtube.com/watch?v=MV_E5g9HVSs

Wat ga je doen?
Als medewerker financiële administratie ben je mede verantwoordelijk voor de administratieve organisatie voor de verwerking van financiële gegevens en bewaak je de kwaliteit van de administratie. Belangrijk onderdeel daarvan is de crediteuren- en inkoopadministratie.

Je beantwoordt vragen met betrekking tot de financiële administratie. In je werk heb je direct contact met portefeuillehouders, projectleiders, bureaus, ZZP-ers en leveranciers. Je bent klantgericht, werkt accuraat en bent integer.

Daarnaast verwachten we dat je actief meedenkt en een bijdrage levert aan de continue verbetering van onze dienstverlening en bedrijfsprocessen als onderdeel van het programma ZHBeter!

Tot je werkzaamheden behoren:

  • Controleren juistheid en volledigheid financiële basisgegevens;
  • Verwerken van offertes, declaraties en inkoopfacturen in AFAS;
  • Invoeren van contractmutaties en maken opdrachtbevestigingen;
  • Behandelen van inkoopaanvragen en opstellen inkooporders;
  • Archiveren financiële documenten in het digitale dossier;
  • Beantwoorden vragen van collega’s en externe partijen;
  • Afhandelen van administratieve vragen via e-mail.


Wie zoeken we?

  • Een leuke collega voor de financiële administratie :- );
  • Microsoft Excel en Outlook kent voor jou geen geheimen!;
  • Je hebt ervaring met financiële systemen (AFAS is een pré!);
  • Je communiceert gemakkelijk en kunt goed samenwerken;
  • Je bent klantgericht, werkt accuraat en bent integer.


Wat bieden wij jou?

  • Werken met leuke collega’s in het team Bedrijfsvoering;
  • Een team waar vrijheid en verantwoordelijk hand in hand gaan;
  • Ruimte om je verder als financieel professional te ontwikkelen;
  • Een ZHB-laptop en mogelijkheid om AFAS trainingen te volgen; 
  • 32 uur per week;
  • Locatie Delft/Rotterdam (2 dagen per week) / thuis- en hybride werken. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat beschikt over een afgeronde MBO opleiding in een financieel- administratieve richting.
  • Kandidaat heeft een zelfgeschreven motivatie toegevoegd in het CV.
  • In het CV dient het mobiele telefoonnummer en het e-mailadres van de kandidaat opgenomen te zijn. Zijn deze gegevens in het CV opgenomen?

De Wensen

  • Werkervaring op crediteuren- en inkoopadministratie
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring bij centrale of decentrale overheden.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met AFAS ERP systeem
  • Praktijkervaring met Excel en Outlook
  • De competenties, klantgericht, integer en accuraat worden getoetst tijdens het gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox