Gemeente Soest

Medewerker DIV/ informatiebeheer

Gemeente Soest

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar ervaring met het registreren van zaken in een zaaksysteem;
  • Minimaal een half jaar ervaring met het registreren van zaken in zaaksysteem.nl;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring bij een gemeente;
  • Afgeronde opleiding op het gebied van (digitaal) informatiebeheer, zoals SOD 1 of gelijksoortig.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten