gemeente Midden-Delfland

Medewerker DIV

gemeente Midden-Delfland

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 160 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een medewerker DIV die op korte termijn inzetbaar is voor 8 uur per week, gedurende in principe 7 maanden tbv onderstaande werkzaamheden:
- Registratie binnengekomen documenten zowel analoog als digitaal;
- Scannen van analoge documenten;
- Verwerken van uitgaande en interne documenten;
- Verwerken van e-mails aan algemene postbus adressen;
- Controleren van archiefbescheiden op compleetheid en afdoening;

Competenties
- Goede contactuele eigenschappen;
- Kan zowel zelfstandig als in een team werke;
- Werkt efficiënt en accuraat.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker DIV;
  • Aantoonbare kennis of werkervaring met Zaaksysteem.nl;
  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaringen de afgelopen 10 jaar als DIV medewerker bij een gemeentelijke instelling;
  • Een afgeronde curus / opleiding SOD I;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox