Gemeente Rucphen

Medewerker dienstverlening

Gemeente Rucphen

De opdracht­omschrijving

Wie zijn wij?
Gemeente Rucphen is met haar 22.400 inwoners een kleinschalige gemeente in Noord Brabant. Zo’n 150 medewerkers werken voor onze gemeente, waar de kernen Rucphen, Schijf, Sprundel, St. Willebrord en Zegge onder vallen. Samen werken we aan zaken die echt iets toevoegen en die belangrijk zijn voor onze inwoners, verenigingen en ondernemers. 

Wij zijn continu in ontwikkeling.
Werken bij de gemeente Rucphen betekent ‘Samenwerken aan Resultaat en Mens’. Natuurlijk zijn we verantwoordelijk voor wegen, water, groen en gebouwen, maar ook voor bijvoorbeeld jeugd, de Wet Maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en de Participatiewet. We dragen allemaal op onze eigen manier bij aan het resultaat. De mens stellen we dan ook nadrukkelijk centraal. Je staat daardoor dicht bij de burgers en ondersteunt hen op deze vlakken. Heel dankbaar werk dus! Er komen steeds meer taken bij de gemeenten te liggen. Jouw bijdrage wordt dus steeds groter. Jouw rol varieert daarin van adviseur, tot initiatiefnemer of je pakt de regie. Wil jij hier graag deel van uitmaken, lees dan verder.

Hoe ziet jouw dag er uit?
Je komt te werken in een hardwerkend, collegiaal team van 7 IV collega’s die zich bezighouden met het beheer van gegevens/basisregistraties, het beheer van generieke applicaties en het beschikbaar stellen en toegankelijk maken van informatie en informatiebestanden. Jij gaat je met het laatste bezighouden.

Je wordt het aanspreekpunt en coördinator voor de collega’s IV en voor de organisatie op het gebied van operationele en tactische vraagstukken m.b.t. analoge en digitale informatievoorziening. Denk aan overbrenging en vervangingstrajecten, zaakgericht werken, kwaliteitsbeheer en het leiden of ondersteunen van diverse organisatie brede IV projecten.

 

Je herkent jezelf als:

  • enthousiast en leergierig
  • integer en secuur
  • klantgericht
  • iemand die zelfredzaam is, maar ook graag samenwerkt
  • iemand die een goed ontwikkeld probleemoplossend vermogen heeft, waardoor je snel tot de kern doordringt en met concrete voorstellen komt

 

De Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.Klant
  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.Klant
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Je hebt kennis van Informatie- en archiefbeheer (zoals archiefvernietiging en -overdracht) Kwaliteitsbeheer van het gemeentelijke DMS/zaaksysteem Wet- en regeling op het gebied van informatievoorziening (zoals de Wet Open Overheid, Wet elektronische publicaties, de Wet modernisering elektronische publicaties en de nieuwe Archiefwet)

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox