gemeente Voorschoten

Medewerker crediteurenadministratie

gemeente Voorschoten

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Voorschoten heeft ruim 25.000 inwoners en behoort tot de top 10 van beste woongemeenten. We stellen alles in het werk om goede voorzieningen te bieden aan álle inwoners van Voorschoten. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers goed in hun vel zitten en het naar hun zin hebben. Je krijgt daarom bij ons als medewerker de kans om je talenten veelvuldig  in te zetten. Er is een prettige, informele werksfeer en we bieden veel ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Bij de gemeente Voorschoten staan we voor spannende uitdagingen. We zijn volop bezig met de ontwikkeling en verdere professionalisering van onze organisatie, waarbij we werken met een klantgerichte organisatiestructuur die klaar is voor de toekomst. Het doel? Samen met plezier en betrokkenheid werken aan een gemeente waarin vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal staan.

Bij de financiële administratie zijn we op zoek naar een medewerker crediteurenadministratie.

Werken in Voorschoten, de Parel aan de Vliet
Onze groene gemeente, gelegen in de Leidse regio, staat bekend om haar hechte gemeenschap, brede maatschappelijke betrokkenheid en sterk lokaal bestuur. We bieden onze ruim 26.000 inwoners efficiënte en persoonlijke dienstverlening met korte communicatielijnen en een mensgerichte aanpak. We zijn trots op onze organisatie en onze medewerkers die zich dagelijks inzetten voor het welzijn van onze inwoners en ondernemers.

Voorschoten, de Parel aan de Vliet, is sterk in ontwikkeling en de drijvende kracht is ons hechte team van mensen die onze gemeente en alle Voorschotenaren glans geven. Door onze compacte organisatiestructuur kunnen we de lijnen kort houden en snel mooie dingen voor elkaar krijgen. Dat vraagt zelfstandigheid en biedt tegelijk veel vrijheid.

De organisatie is onderverdeeld in drie afdelingen: Dienstverlening, Bedrijfsvoering en Bestuur.

De afdeling Bedrijfsvoering speelt een essentiële rol in het ondersteunen en faciliteren van de interne organisatie. Wij zorgen ervoor dat de primaire processen optimaal worden uitgevoerd en dat de organisatiedoelen worden gerealiseerd. Onze verantwoordelijkheid reikt verder dan alleen de dagelijkse ondersteuning: wij richten ons ook op de strategische ontwikkeling van de organisatie, zowel op korte als op lange termijn.

De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit twee teams: Team Kernsupport en Team Werkbeleving. De financiële administratie (waaronder de crediteurenadministratie) maakt onderdeel uit van het Team Kernsupport.

Opdracht
De functie van medewerker crediteurenadministratie richt zich op het registreren, boeken en controleren van facturen op juistheid en volledigheid, het beheren van de crediteurenstamgegevens en het registreren en boeken van verplichtingen.

Competenties

  • Nauwkeurig;
  • Betrouwbaar;
  • Plannen en organiseren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. 

 

  

De Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in een financiële richting.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker crediteurenadministratie;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het gebruik van een financieel systeem van SAP, benoem waar dit is opgedaan
  • Uiterlijk 20 oktober 2025 beschikbaar
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker crediteurenadministratie bij gemeente
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met registreren en boeken van verplichtingen, benoem waar dit is opgedaan

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
07 oktober 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox